9. 4. 2014

REALASH vyživujúce sérum na riasy

Vďaka spolupráci s www.realash.sk Vám budem môcť predstaviť toto REALASH vyživujúce sérum. Priznám sa, že do chvíle, kým som netestovala GOSH Growth sérum som podobným "serepetičkám" neverila, no už vtedy som sa presvedčila o opaku. I keď pri spomínanom GOSH sére sa nejaké extrémne predĺženie a zhustenie rias nekonalo, riasy však boli vyživené a pôsobili tak pevnejšie, a teda opticky aj hustejšie.
Tento dnešný príspevok je len akýmsi úvodom, kde ako môžete vidieť, sérum už mám doma a musím uznať, že si dali záležať na krásnom darčekom balení, ktoré istotne ulahodí nielen každej ženskej dušičke ale i oku :)
Balenie, napriek tomu, že iba 3ml, by malo vystačiť na pravidelné 4 až 5 mesačné používanie. Dnes Vám ešte pripojím nafotené riasy pred začatím používania, a o mesiac, a takisto aj o tri mesiace nafotím riasy znova, a spolu si to pekne porovnáme a zhodnotíme, či teda mojim riasam pomohlo alebo nie...
Už teraz Vás však môžem navnadiť tým, že približne o mesiac si oň budete môcť zasúťažiť, a presvedčiť sa o jeho kvalitách na vlastných očiach! Výherkyňa ho totiž dostane v rovnako krásnom balení ako aj ja! :))
Dúfam, že ste plné očakávaní taktiež ako aj ja, a ja sa teda dnes púšťam do testovania.
O mesiac Vám napíšem viac o účinkoch a samotnom zložení a pridám aj fotky po mesačnom používaní. Teraz však pridávam fotky pred začatím používania :))

5 komentárov:

  1. No ráda se podívám na výsledek :) Já jsem žádné sérum na řasy nepoužívala a ani to neplánuju. Jsem se svými řasami celkem spokojená :)

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Těším se :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som zvedavá na výsledok, aj keď si myslím, že určitým ľudom takéto produkty zaberajú a iným nie..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nezvyk vidiet tie nase oci odlicene:)Na mna fakt pozitivne zaposobilo,ze ma nic nestipe ani trochu,ani naznak...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to jsem zvědavá, kdyby to fungovalo, dost by se mi to hodilo :)

    OdpovedaťOdstrániť