1. 4. 2014

NOVINKA! RIMMEL LONDON Sunshimmer Instant Tan BB Skin Perfector

Hneď začiatkom roka 2014 Rimmel London priniesol ďalšiu novinku na náš trh, avšak na blogoch sa s ňou môžete stretnúť iba zriedka alebo vôbec... Preto mi je potešením zoznámiť Vás s ďalším BB krémom, avšak nie len takým hocijakým! Tento Vám navyše dodá okamžité opálenie.
Táto novinka je ďalším produktom rady Sunshimmer a predstavuje sa vo svetlom chic balení s jasnou oranžovou a zlatou grafikou.

Multi produkt 9v1 prináša skvelé výhody BB krém v jednom kroku - okamžitú farbu, zdravý jas, zjednotenie tónu pleti, krytie, zdokonalenie, okamžité rozžiarenie, zjemnenie, vyhladenie a 24 hodinovú hydratáciu.
So smútkom v očiach však musím napísať, že odtieň MEDIUM je mi až veľmi pritmavý, a aj po snahe dôkladne si ho dostratena rozotrieť, som vyzerala fakt hrozne :(( V ponuke je však aj odtieň LIGHT, takže ak by ste chceli skúsiť, určite odporúčam radšej ten, lebo tento môj je skoro ako čokoláda... Tým pádom som ho ani nemohla poriadne otestovať, takže bohužiaľ Vám neprinášam plnohodnotnú recenziu, ale skôr informáciu o dostupnosti ďalšej novinky na trhu.
Páči sa mi však na ňom, že má až 125ml, a jeho doporučená cena je 219Kč. Zaujíma ma, či si niektorá z Vás kúpila tento produkt v odtieni Light, a ak áno, či ste s ním spokojné... 

9 komentárov:

  1. Nikdy nepochopim naco davaju taketo odtiene na nas trh resp naco ich aj vobec vyrabaju...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koksooo.... už viem, čím je natrety Imro z pandrláku :DD aaa nevidela som síce odtieň light, ale nemyslím si, že bude nejaký extra svetlejsi.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Možno by sa dal použiť ako tekutý bronzer keby si ho lepšie rozotrela:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bohužiaľ, bronzer si neviem dať ani práškový a nie ešte sa jedovať s týmto :D

      Odstrániť
  4. To je naozaj strašne tmavá farba:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne by sedel koncom leta, kedy mi je aj najtmavší make up svetlý...ale vzhľadom na to, že túto farbu mám tak 2 týždne v roku, chápala by som obsah 10 ml, nie toto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. OMG, tak tento odstín je fakt strašný :-)

    OdpovedaťOdstrániť