4. 4. 2014

NOVINKA! GOSH Velvet Touch Lipstick - nové odtiene

Ahojte, hneď z úvodu upozorňujem, že odtieň rúžu na fotkách nie je identický so skutočnosťou, pretože sa mi ho bohužiaľ nepodarilo reálne nafotiť - je skôr fialový, no na fotke pier je skoro totožný ako aj v reáli...
K už "starým známym" 18-stim odtieňom pribudlo ďalších 8 nových odtieňov. Ja mám odtieň 156 ROMANCE. 
Balenie zostalo rovnaké ako majú aj predošlé odtiene. Čiernu milujem, a podľa mňa sa ňou nikdy nedá nič pokaziť... Aj vrchnáčik je kvalitný a dobre drží, takže sa netreba báť, že by sa mohol rúž samovoľne otvoriť.
Ani tieto novinky nemajú žiadnu identickú vôňu, čo mi aj trošku chýba, no tomu nepripisujem žiadny hlbší význam.
Popis od výrobcu je nasledovný: "Hodvábny rúž - dodá Vašim perám intenzívnu a dlhotrvajúcu farbu vďaka vysokej koncentrácii farebných pigmentov."
Myslím že je načase ujasniť si, kde je "kameň úrazu". Odtieň rúžu mi žiaľ veľmi nesadol, je podľa mňa dosť bledý a pôsobí na mne mdlo. Možno by skôr pristal blondínkam.
Netvrdím ale, že keď nesadol mne, nesadne ani Vám. Každá máme iný vkus na výber odtieňov... Dostupných je však ďalších 7 nových odtieňov plus 18 starších, takže si je z čoho vyberať... 
Na kvalite mu to však neuberá, a je treba uznať, že je to jeden z tých kvalitnejších rúžov, aké mi doteraz prešli rukami...
Je super, že si nepotrebujem ako podklad dávať ešte balzam, pretože rúž je sám o sebe hydratačný, a nevytvára šupinky. S výdržou je to samozrejme tak, že pokiaľ nič nejem a nepijem je všetko v poriadku, no potom sa už začne farba postupne vytrácať, ako pri väčšine rúžov, ktoré nie sú nestierateľné - ale priznajme si, tie tiež niekedy sklamú napriek niekoľkohodinovým sľubom držania na perách ako pribité! :)
A takto teda vyzerá v akcii :)) Páči sa Vám tento odtieň, alebo by ste skôr siahli po nejakom výraznejšom odtieni?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára