14. 4. 2014

Miškov nový pelech

Už je to síce nejaký ten týždeň, čo nám prišiel nový pelech pre Miška z www.promoteus.sk, no i tak by som sa Vám rada "pochválila" a ukázala ako sa v ňom Mišo udomácnil. Síce mi to dalo poriadne zabrať, aby som ho aspoň takto odfotila, pretože akonáhle som zapla zrkadlovku, v tom momente sa díval zoči-voči do objektívu, a pelech teda zostal prázdny :D Jedného pekného večera však nastala krátka chvíľka, kedy bol unavený natoľko, že som ho dokonca mohla prikryť i dečkou, ktorú ako darček e-shop pribalil k pelechu. A k oblečeniu, ak majú skladom, pribalujú nastaviteľné motýliky, kravaty alebo vešiaky. Je to podľa mňa veľmi milá pozornosť, pretože málokto si takto váži svojich zákazníkov, a pridá niečo navyše.
E-shop teda hodnotím veľmi pozitívne, nakoľko nie je zameraný len čiste na chovateľské potreby, no nájdete tu napr. i iPhone príslušenstvo, masážne pomôcky, bicykle a veľa iného, takže ak máte chvíľku voľného času, určite odporúčam popozerať sa tam. Je prehľadný, tak nehrozí, že by ste sa tam "stratili"...
Tento mäkký fleecový pelech je vyrobený z kvalitných materiálov, dokonca s odnímateľným vankúšikom, ktorý určite viac využijeme v lete :)) Teraz sa však ešte pekne ohrieva na teplučkej poduške a deku využívame počas cestovania autom. Čo sa týka údržby, nie je problém celý pelech vrátane vankúšika šupnúť do práčky a bude znova ako nový.
Dodanie je rýchle vďaka kuriérskej spoločnosti DPD, pokiaľ je teda tovar skladom. Dovolím si pridať oficiálnu fotografiu, aby ste mali lepšiu predstavu, ako pelech vyzerá...
Dúfam, že Vás ešte moje občasné príspevky o mojom nezbedníkovi neomrzeli, a aj nabudúce si rady niečo prečítate :)

5 komentárov:

  1. Tak to budu sladké sníky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taký je zlatý, že mu normálne ten pelech závidím. :-D Dnes som natrafila na Tvoj blog a hoci prvýkrát čítam o Tvojom zlatom psíkovi, chcem o ňom čítať aj ďalej, ten ma určite neomrzí. Má moje srdce :-D
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rada kukám aj takéto príspevky, tiež mám takú malú šibalku ;-)

    OdpovedaťOdstrániť