29. 4. 2014

Máte už svoj make-up na telo??

Tiež sa Vám stáva, že sa Vám telo nedokáže rovnomerne opáliť? V tom prípade sú tu pomocníci podobný týmto dvom kúskom. Na pohľad ma bezpochyby zaujali, čierne matné balenie doplnené ružovým a bielym písmom moju dušičku nezanechalo chladnou. Pri tomto však s pozitívnymi názormi aj končím. Boli časy, kedy som sa natierala ako divá či už samoopaľovákmi, alebo takýmito tónovacími krémami. Teraz ma už však toto šialenstvo prešlo. Verím, že som však jedna z mála, a viaceré si práve tieto novinky plánujete zakúpiť. Aj dve kočky, ktorým som tieto produkty posunula, mali obrovskú radosť, a sršala z nich spokojnosť :)
Vrhnime sa teda ešte na nejaký ten oficiálny popis a potom budem pokračovať v mojom "rozprávaní" :)
"Vodeodolný telový skrášľujúci make-up dodá nohám a pokožke tela okamžitý efekt opálenia a perfektne kryje nedokonalosti pokožky a zjednocuje jej tón. Opticky zoštíhľuje telo a nohy a zanecháva pokožku hodvábne hladkú. Ľahká textúra s panthenolom a vitamínom E pokožku hydratuje, regeneruje, vyživuje a chráni ju pred voľnými radikálmi. Posilňujúci komplex rastlinných extraktov FIRMIDERM® a extrakt z hnedej morskej riasy Kalpariane® zlepšujú pevnosť pokožky až o 28 %* a jej pružnosť až o 26 %**, zabraňujú ochabovaniu pokožky a podporujú mikrocirkuláciu. Komplex rastlinných extraktov Polyplant anticelulide zlepšuje vzhľad pokožky s celulitídou, vyhladzuje ju, obmedzuje vznik opuchov a rozšírených žiliek."
* Test in - vivo (používanie 2x denne, 6 týždňov)
** Test in - vivo (používanie 2x denne, 4 týždne)
odtieň SAND - vyššie, odtieň CARAMEL nižšie
Priznám sa, že som ich dlhodobo netestovala, no čo sa týka zlepšenia vzhľadu pokožky či už na dotyk ale aj na oko, nemôžem inak ako súhlasiť. Pokožka bola už po 1.nanesení úžasne jemná a hebká. No ako som už spomenula, posledné mesiace neprichádzam celkom na chuť podobne určeným produktom, a takisto som z používania vyradila i samoopaľovacie mlieka, preto dúfam, že mi to nebudete mať za zlé... Ak by som si však mala vybrať jeden odtieň s ktorým by som si ešte ako tak dokázala rozumieť, určite by to bol odtieň CARAMEL, veď sa presvedčíte na fotkách nižšie, a samy sa rozhodnite, ktorý mi viac "pristane"...
Vyzdvihnem však jednu vec, a tou je vodeodolná vlastnosť, pretože skutočne pod čistou vodou dolu nešiel, no keď Vás už prejde chuť, mať tento make-up nanesený, jednoducho sa dá zmyť vodou s použitím mydla alebo sprchového gélu.
Všimli ste si už na regáloch túto novinku? Putovala rovno do košíka alebo zatiaľ odolávate? Neviem, či viete, no Dermacol si pre nás pripravil ešte jednu skvelú novinku, ktorú teda narozdiel od týchto produktov používam denne, pravidelne a s radosťou a dovolím si tvrdiť, že je jednou z NAJ spomedzi "konkurečných" sestier tejto značky, tušíte o aký produkt sa jedná? :)) Ak nie, počkajte si na recenziu.

14 komentárov:

  1. dobre to vyzerá.na každý deň zrejme nie-ale príležitostne super.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, já o uvažuji o koupi protože se chystám koncem června na promoce příteli a budu mít šaty ke kolenům no a protože se ještě nestihnu nějak opálit :D uvažuju o tomto "makeupu" měla bych jenom jeden dotaz - neotírá se? budu mít totiž šaty se světlým spodkem a nerada bych si je umazala :) díky!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne osobne nie, no mala som ho len približne 2 hodinky... :)

      Odstrániť
  3. vyzerá to super,ale neviem či by mi to dostatočne dlho vydržalo
    btw pozývam ťa na moju Giveaway o 3 kozmetické produkty,dúfam že sa zapojíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pozvanie, určite sa zapojím!

      Odstrániť
  4. Tak na to koukám jako puk o.O. To dělá Dermacol, ještě jsem to v drogériích neviděla.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No jako teda řádný rozdíl, ale tohle fakt ne :D to se raději opálím :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už jsem o tom někde slyšela, ale sama bych si to asi nekoupila. Raději se opálím. Možná bych si to pořídila jedině v případě, že bych měla extra velké problémy se opálit ..

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
  7. myslím, že závisí aj od toho ako tmavý je zvyšok tela, nech to je uveriteľné, ja mám podobný produkt od Sally Hansen, síce som ho minulé leto nestihla poriadne otestovať, ale s ním som mala určite krajšie nožky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten Sand odtieň je fakt veľmi tmavý a na mňa aj oranžový, takže bledým typom určite nesadne. Ja som zatiaľ testovať nezačala, nemala som veľmi príležitosť a samoopalováky som nikdy nepoužívala, ale tak za pokus nič nedám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadá to pěkně, ale já osobně raději pobudu chvíli s bledýma nohama a počkám až se opálí, nechtělo by se mi s tím piplat

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Čo ja viem, odvolala som to, lebo na celé telo to treba vážne natrieť, ak nenatriem nejaké miesto, poprípade by som zabudla, na mne by to bolo príliš vidno, všetko je na mňa tmavšie než som :D Takže ja za make up na telo nie som, ďakujem ale za recenziu, ostaté produkty tejto značky milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Osobne si nedokážem predstaviť aké by mala táto sranda u mňa využitie.. Sprchujem sa každý deň a každý deň používam sprchový gél, takže vyhodiť kopu prachov za niečo, čo si po 24 hodinách zase zotriem a nanavo natriem je pre mňa zbytočnosť. Hlavne keď to má len 100ml - ak si mám predstaviť, že chcem mať rovnakú farbu na celom tele, tak to balenie asi moc dlho nevydrží.. A hlavne nechcem byť ako klaun - v pondelok biela, v utorok opálená a v stredu zas biela.. No neviem, možno niekomu sa to zdá byť super a kúpi so to, ale za mňa je to riadna blbosť, to radšej volím samoopaľovák.. :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. :D Nehovorím, že to vyzerá zle ... ale príde mi to strašne vtipné ... a ja by som to určite skúsila len raz a potom na to z vysoka kašlala ...

    OdpovedaťOdstrániť