13. 4. 2014

GARNIER 5 Sec Perfect Blur retušujúca báza

Ahojte ženy! Spýtam sa Vás na rovinu - používate podkladové bázy pod make-up? Ak si dobre spomínam, ja som svoju prvú použila asi pred dvoma alebo troma rokmi a odvtedy je mojou veľmi dobou kamarátkou. Neviem síce či robím dobre, alebo skôr nie, no podkladovú bázu používam skoro denne. Odvtedy mi už rukami prešli rôzne značky aj konzistencie, no dnes sa bližšie pozrieme asi na tú najnovšiu spomedzi drogériových značiek, a teda Garnier 5 Sec Perfect Blur. Síce som ju skúšala len vo vzorkovej forme, konkrétnejšie som mala dve takéto vzorky, a každá mi vystačila na 4 použitia. Možno neveríte, no stačí z nich použiť skutočne malilinké množstvo. Spolu mi teda tieto dve vzorkové balenia vystačili na 8 plnohodnotných použití.
O tejto novinke som sa samozrejme dočítala na beauty blogoch, a už vtedy ma veľmi zaujala. Napíšem Vám sem v krátkosti jej popis.
"BLUR znamená „zamaskovať“, a to okamžite! Jedná sa o bezfarebný krém, ktorý vďaka unikátne ľahkej konzistencii vyrovná vrásky a póry, zjednotí a zmatní pleť. Inovatívne zloženie s čiastočkami odrážajúcimi svetlo maskuje nedokonalosti ihneď po aplikácii. Na rozdiel od make-upu neobsahuje farbiace zložky a pleť si tak ponecháva svoj prirodzený odtieň.
Účinky: viditelne omladzuje a zdokonaluje pleť behom 5 sekúnd, odráža svetlo tak, že okamžite zmierňuje vrásky, póry, nerovnosti a lesk, zmatňuje pleť, vyplňuje nerovnosti, vyhlazuje a zjemňuje pleť." 
Táto podkladová báza sa však odporúča nanášať, narozdiel od ostatných báz, ktoré som doteraz odskúšala, až po aplikácii bežného denného krému. Ja som však niekoľkokrát zabudla, a pri rannom rýchlom líčení som teda krém nepoužila, iba samotnú bázu, a môžem Vám potvrdiť, že efekt bol rovnako intenzívny ako aj s použitím krému... Osobne v tom teda nevidím žiadny rozdiel, pretože báza sa mi dobre rozotierala aj bez použitia krému.
Ako som už vyššie spomínala, bázy som si všeobecne veľmi obľúbila. Túto však využijem aj v dni, keď sa nikam nechystám, a nechcem sa líčiť, tak jednoducho iba nanesiem bázu, ktorá moju pleť zbaví lesku, a dá ju tak trošku "do pucu"... 
S popisom nemôžem inak, ako iba súhlasiť, pretože všetky nedokonalosti zmierni, a nakoľko mám mastnú pleť, oceňujem, že ju zbaví lesku na dlhé hodiny. Najviac sa mi však osvedčila pri kompletnom líčení, čiže i pri použití make-upu a púdru, a aj moja nedokonalá pleť mala vtedy, i keď len o kúsok, bližšie k "dokonalosti" :) 
Na pleť sa nanáša príjemne, ľahko sa rozotiera a pleť zanecháva hladučkú ako bábätkovský zadoček :)) Make-up sa mi vďaka tomu úplne bezproblémovo a ľahučko rozotiera, takže nejaké fľaky, či mapy určite nehrozia...
Na porovnanie pridávam i fotky, i keď ja tu svoju pleť veľmi neukazujem, bohužiaľ neviem si s ňou rady, takže dúfam, že neutrpíte žiadne hlboké traumy :)
Bázu si určite zakúpim aj v klasickom 30ml balení. Približná cena je 6€. Máte ju už niektoré vo svojom kozmetickom kufríku? Ak áno, ako ste s ňou spokojné?

5 komentárov:

  1. Vyzerá to super, bázu pod mejkap nepoužívam, mala by som začať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A dá se v drogerii koupit vzoreček na ozkoušení? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som doposiaľ vyskúšala len jednu bázu, ale nejako sa mi zatiaľ bázy nezahovorilo. Túto novinku od Garnier mám tiež vo forme vzorky, akurát si nie som istá, či sa na ňu smie prípadne použiť ešte korektor na zamaskovanie drobných nedostatkov, trápi ma akné a fľaky po ňom takže korektor používam neustále a následne nanesiem make-up.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Táto báza je suprová. Nanášam najprv krém potom bázu a tak korektor a make-up.

    OdpovedaťOdstrániť