21. 4. 2014

FIGS & ROUGE maslo na pery Mango Mandarin

Ak ma pamäť neklame, dávno som nepísala recenziu na žiadny produkt určený starostlivosti pier. Toto masielko testujem už niečo cez dva mesiace, takže Vám môžem podať plnohodnotné informácie o ňom. Úvodom tejto recenzie by som Vám trošku chcela priblížiť samotnú značku, i keď verím, že iste sa už mnohé z Vás s ňou stretli, no nájde sa aj pár takých, ktorým je zatiaľ táto značka cudzia.
V čom je teda značka Figs & Rouge výnimočná? Produkty sú 100% PRÍRODNÉ - 100% ČISTÉ, BEZ obsahu parabénov, syntetických minerálnych olejov, chemických farbív a arómkonzervačných látok. S obsahom prirodzene sa vyskytujúcich mastných kyselín, ktoré dodávajú pokožke dokonalú jemnosť! Obsahujú vysoko hydratačné prírodné ingrediencie v originálnom farbamí hýriacom VINTAGE balení každého produktu!  Multifunkčné balzamy, krémy na ruky a maslá na pery dokonca obľubujú aj celebrity ako napr. Emma Watson či Lizzy Jagger :))
Tak značku by sme v krátkosti mali predstavenú, a teda sa môžeme vrhnúť na recenziu. Na jej úvod si dovolím znova pridať oficiálne informácie o produkte: "100% prírodný, bezfarebný, ovocný, sveži a hydratačný balzam. Dlhotrvácna a neuveriteľne jemná starostlivosť o pery. Jednoduchá aplikácia vďaka šikmo zrezanému aplikátoru."
Neviem ako Vám, no mne dizajn všetkých produktov tejto značky veľmi imponuje, a páči sa mi práve tá hravosť a veselosť farieb, ktorou každý jeden produkt hýri. Podľa mňa sú premyslené do posledného detailu, a neverím, že sa nájde čo i len jedna žena, ktorej by sa tieto balenia nepáčili! Pokiaľ mám dobré informácie, toto masielko by mala byť novinka, teda najnovší produkt, ktorý pribudol do portfólia spolu s ďalšími dvoma masielkami na pery. Zatiaľ mám v zbierke len toto jedno, no som si istá, že aj zvyšné dve - Vanilla Pistachio a Rose Berry voňajú a chutia rovnako dobre ako moje Mango Mandarin.
Maslo bolo ešte zabalené v rovnako farebnom a zladenom obale spolu s produktom, na ktorom nechýbajú tie najzákladnejšie informácie. Iste už o mne viete, že zloženia produktov nijako neprezerám a nesledujem - jednoducho v tom nie som zbehlá a nevyznám sa, no v poslednom čase si čoraz viac obľubujem práve prírodné produkty, a sama sa presviedčam o ich kvalitách. Pre tie, ktoré majú zloženie v malíčku, ho teda pripájam, aby ste presne vedeli, z čoho sa tento produkt skladá:
Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Hydrogenated Castor Oil, Cera Alba (Beeswax), Cetearyl Alcohol, Copernicia Cerifera (Carnauba) Cera, ButyrospermumParkii (Shea) Butter, Parfum, Limonene, Lauryl Laurate, OleaEuropaea (Olive) Fruit Oil, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Cera, Hydrogenated Soybean Oil, Glyceryl Stearate, Citrus Noblis (Mandarin) Peel Oil, Citral, CI 77891, CI19140
Konzistencia je stredne hutná, no po nanesení na pery maslo pôsobí ako lesk na pery, a je veľmi prirodzený. Z vône skôr prevažuje mango, aspoň ja teda mandarínku vôbec necítim. No tak ako krásne vonia, aj dobre chutí. Hydratácia je pre mňa bohate postačujúca, nakoľko okrem zimného ročného obdobia s perami veľmi problém nemám, takže nepotrebujem nijaké extra hydratujúce produkty.
Dôvodom mojej spokojnosti je fakt, že dnes už vlastním, alebo teda ešte len :D ďalšie tri produkty tejto značky - a to konkrétne dve multifunkčné balzamy a jeden krém na ruky, o ktorých určite v blízkej dobe napíšem samostatné recenzie.
Dosť bolo môjho "kecania". Pochváľte sa mi Vy, či ste už tiež podľahli čaru týchto skvelých produktov, alebo zatiaľ úspešne odolávate? Ak by Vás zaujímali aj iné produkty, bežte sa pozrieť napr. na www.biobeauty.sk, kde nájdete celý pestrý sortiment.
Už len záverečné informácie - maslo má 10ml, a jeho cena je 7,49€.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára