15. 4. 2014

CALVIN KLEIN One Summer limitky

Najnovšou vôňou, ktorú som sa rozhodla objednať - znova naslepo, je táto najnovšia verzia Calvin Klein One Summer 2014. Objednávala som ju s tým, že WAU, určite budem túto sezónu aktuálna a nebudem mať žiadnu "starinu" napr. z minulého roka.
Chybu som však spravila pri zadávaní výberu platby, a keďže som sa už nechcela zbytočne zdržiavať s kuriérom, zadala som platbu vopred na účet. Peniažky som teda uhradila a čakala a čakala... Banka však bola rozdielna s mojou, a z toho vyplýva, že keby som dala platbu dobierkou, mohla som mať balíček o dva dni skôr, ako som ho dostala naozaj. Takže odteraz som sa poučila, a už nikdy peniažky neuhradím vopred, lebo to len zbytočne predlžuje celý proces čakania.
Taktiež sa asi rovnako začínam poúčať z toho, že nie vždy sa takto naslepo trafím výberom, a vôňa mi skutočne sadne iba podľa zloženia a pekného flakónu... Asi už najbližšie radšej pôjdem najskôr zopár kúskov ovoňať, a podľa toho sa rozhodnem a objednám z internetu, pretože podľa mňa ceny v obchodoch sú len zbytočne prehnané.
Avšak v oboch prípadoch vôní, ktoré dnes spomeniem neplatí, že by vône smrdeli, voňajú úplne úžasne, no nakoľko to sú UNISEX vône, mne osobne sú podľa mňa vhodné skôr pre pánov ako pre dámy... Našťastie, tohtoročnú novinku sa mi podarilo predať kamarátovi, ktorému sa vôňa veľmi páčila, síce som šla dosť pod cenu, ale čo sa dá robiť... Ak by ste niektorá mala záujem o toaletnú vodu na fotke nižšie, môžete ma kontaktovať. Prípadne aj vymením, kľudne ponúknite :)
Dosť bolo rozhorčenia na úvod, prejdime k samotným popisom a zloženiam konkrétnych vôní.
Letná edícia vône CK One Summer 2014 je zameraná na mladého ducha, hravosť a nespútanosť. Predstavte si plážovú párty - horúci piesok, more, dobrá hudba, kokteily - to všetko bolo inšpiráciou pre novú edíciu tejto vône.
Zloženie:
hlava - grapefruit, limetka, melón
srdce - tequila, cyprus
základ - kokosová voda, cukor, céder
Podľa zloženia som usudzovala, že vôňa bude svieža, typicky letná, v čom som sa aj nemýlila, avšak skutočne si na nej zgustnú viac mužské pohlavia, ako ženské.
A žiaľ aj táto druhá kráska si nájde uplatnenie v mužských rukách. Poďme sa spolu pozrieť na jej oficiálny popis.
Calvin Klein predstavuje limitovanú edíciu CK One Summer 2010, ktorá zachytáva ducha a energiu leta plného slnka. CK One Summer 2010 sa otvára ovocným koktejlom šťavnatej hrušky, mandarínky a lístkov gáfrovej limetky. Lístky fialky, krehká verbena a lekno rozochvievajú srdce, zatiaľ čo bohaté nóty vetiveru, pačuli a cédrového dreva vám navodia príjemný pocit, ako by ste na vyhriatej koži cítili opaľovací krém.
Zloženie:
hlava - limetka, mandarínka, vodný melón, hruška
srdce - lekno, fialka, nechtík lekársky, verbena
základ - pačuli, céder, vetiver, pižmo
V tomto prípade tiež platí, že už zo zloženia je to veľmi príjemná vôňa, ale ak by som jednu z nich mala označiť ako TOP vôňu, nevedela by som sa medzi nimi rozhodnúť, pretože každá z nich má niečo do seba, a na mužoch musí voňať úžasne :))
Aj po tejto nie veľmi priaznivej - pre mňa, skúsenosti s vôňami Calvin Klein nekončím a určite chcem nejakú ďalšiu do zbierky, aby mojej kráske CK ONE SHOCK nebolo na poličke smutno :)) A čo Vy, ktorá vôňa tejto značky je Vám blízka?

5 komentárov:

  1. Ja si opakovane kupujem CKin2u, za tú cenu, také množstvo (150 ml za 19€) je to perfektná voňačka. Na zimu som mala Euforiu, do budúcna sa mi veľmi páči Beauty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tú som mala tuším len 15ml, minúť som ju minula, ale že by som pociťovala potrebu kúpiť si ďalšiu, to sa nedá povedať... :) Ale každému sedí niečo iné.

      Odstrániť
  2. Ma vzdy lakali CK letne limitky, som skor na ovocnejsie vone, na leto sa mi ziada zmena. Ktorej si sa chcela zbavit? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. musim uznat, ze zafarbenie flase je velmi zaujimave :)

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    OdpovedaťOdstrániť