26. 4. 2014

BIODERMA Sébium maska s gumujúcim efektom

Ahojte, od pondelka som ničím neprispela, čo ma veľmi mrzí, žiaľ každá blogerka má aj svoj osobný život, a nie vždy je čas venovať sa blogovému svetu. Úprimne obdivujem všetky, ktoré pridávajú články viackrát do týždňa, a o tých čo prispievajú denne ani nehovoriac... Ako to robíte baby?! :)
Rada by som sa Vás taktiež spýtala čo si myslíte o blogerkách, ktoré dostanú produkt na testovanie, a približne do troch dní už majú recenziu na blogu, len kvôli tomu, aby nedaj Bože! neboli druhé v poradí, čo o tom produkte napíšu, ale čo je to potom za testovanie?! Ironicky som sa pousmiala aj pri recenzii na túto masku, ktorá mi tuším tri či štyri dni po tom, ako sme ju dostali, svietila medzi novými článkami... Asi ste si už na to spravili každá svoj názor, a podľa mňa je to teda už na tej ktorej blogerke, ako sa k testovaniu stavia... HOUK!
Ja si s testovaním dávam "načas" a teda masku mám od začiatku februára otestovanú a prekuknutú z každej strany :)
Snáď každá žena, a nielen ona, chce mať krásnu a zdravú pleť. Dvojnásobne to platí pre mastnú a problematickú pokožku. Problém s týmto typom kože má v dnešnej dobe čoraz väčšia skupina ľudí - vrátane mňa :( Prejavuje sa nadmernou tvorbou kožného mazu, pokožka je stále lesklá s rozšírenými pórmi. Môže sa na nej objaviť akné, ale nie je to podmienkou. Na typ a kvalitu pokožky má veľký vplyv genetická predispozícia, nesprávna hygiena, stres, životný štýl, či zle zvolená kozmetika. Správnou starostlivosťou o pokožku môžeme zmierniť negatívny vplyv všetkých týchto faktorov. Mali by sme myslieť na pravidelnú a dokonalú hygienu. Pokiaľ nás trápi akné, vyvarujme sa vytláčaniu vyrážok a zvoľme správnu dermokozmetiku.
Laboratoire BIODERMA ponúka pomoc v boji s akné, lesknúcou sa pokožkou aj občasnými nedokonalosťami. Rad SÉBIUM s unikátnym patentom Fluidactiv®, dokáže regulovať tvorbu mazu tak, aby naša pokožka nebola zaťažovaná a produkovala len toľko kožného mazu, koľko je potrebné. Pôsobí proti upchávaniu kožných pórov a následne proti možnosti vzniku akné. Rad SÉBIUM ponúka produkty na hygienu, na pravidelnú aj doplnkovú starostlivosť.
Novinka od Biodermy Sébium pleťová maska s gumujúcim efektom pre zmiešaný a mastný typ pleti vhodne doplňuje bežnú starostlivosť o pokožku. Odstraňuje nečistoty a reguluje množstvo kožného mazu. Má okamžitý zmatňujúci účinok. Obsahuje látky, ktoré pokožku ozdravujú a čistia. Sťahuje póry a má antibakteriálny účinok. Sébium maska je zárukou dokonalého peelingového efektu bez použitia mikročastíc. Neobsahuje alkohol.
Spojením všetkých týchto účinkov s „gumujúcim efektom“ a jemnou textúrou napomáha odstráneniu nečistôt, zjemňuje a zmatňuje pokožku. Najlepší výsledok sa dosiahne aplikáciou na odlíčenú a suchú pokožku. S ďalším postupom je to dosť diskutabilné, nakoľko na škatuľke sa píše niečo iné, a na webe som našla úplne iný návod k použitiu. Ten z webu je nasledovný - jemnými a krúživými pohybmi masku vtierajte do pokožky, čím zabezpečíte gumujúci efekt. Potom masku opláchnite vlažnou vodou a pokožku usušte.
A priamo značka Bioderma odporúča naniesť silnú a rovnomernú vrstvu na pleť. Nechať ju 5 minút pôsobiť, a potom ju jemnými krúživými pohybmi odstrániť - resp. "zgumovať". Masku používajte 1-2 krát týždenne. Neviem ako Vy, no ja využívam ten druhý spôsob aplikácie.
Ja osobne rad Sébium používam pravidelne a už niečo asi cez dva roky, takže som sa testovaniu tejto novinky celkom potešila. Prvý pokus však nedopadol v môj prospech, no postupne som sa už naučila koľko cca mám masky naniesť, a teraz je už použitie bez problémové. Prekvapuje ma však, že na jedno použitie sa jej minie veľa, no aj napriek pravidelnému 1x týždennému používaniu ju ešte stále mám... Ako som už vyššie písala, je samozrejmé, že mi pleť od akné nevyliečila ani nijako zázračne neuzdravila, no aspoň vďaka nej pôsobí i keď len o kúsok krajšie. Možno by bol efekt o niečo lepší, keby som ju používala 2x do týždňa, no vždy zabudnem, tak som rada aj tomu jednému použitiu :)) Ak aj Vy máte mastný prípadne zmiešaný typ pleti, určite ju odporúčam vyskúšať, pretože niečo obdobné som ja osobne na trhu ešte nevidela, teda o ničom podobnom neviem, že by existovalo... Ak áno, kľudne ma opravte :))

4 komentáre:

  1. Tie recenzie po štyroch dňoch neznášam, blbé je, že nie vždy sa dá zistiť ako dlho má blogerka ten produkt, a tak možno stále píše len blbosti. :/ Tiež si radšej dám "načas". :) Gumovací efekt ma veľmi zaujal, rada by som túto masku vyskúšala. :)

    Sweet Letty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zkusit se má všechno, ikdyž mě výrobky od Biodermy nějak nenadchly..asi jí dám druhou šanci :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. preco vsetky ceske a slovenske blogerky pisu len o bioderme a dermacolu.. :(

    inak nic proti tvohjmu blogu :))

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Včera som túto masku minula, ale určite si ju kúpim zasa :)

    OdpovedaťOdstrániť