2. 4. 2014

NOVINKA! BALEA jemný olejový balzam do sprchy

Ahoj ženy, práve som prišla zo záhrady, a tak som sa rozhodla si trochu oddýchnuť pri písaní nového testu, aby som Vás mohla oboznámiť o ďalšej skvelej novinke, ktorú nájdete v DM drogérii. Je ňou Balea jemný olejový balzam do sprchy.
Určite už všetky poznáte staré dobré telové mlieko od Nivei. Tá je však v trošku vyššej cenovej kategórii, a preto ak Vás odradzovala od kúpy práve jej cena, určite neváhajte siahnuť po tomto balzame. Presnú cenu Vám žiaľ povedať neviem, tipujem ju však tak maximálne na 3-4€/400ml.
Výrobky z DM drogérii sú mi zatiaľ veľkou neznámou, pretože to nie je tak dávno, čo nebola kamenná predajňa v mojom okolí, takže značky ako Alverde či Balea som nikdy doteraz neskúšala.
Balenie produktu na mňa pôsobí žensky a jemne vďaka marhuľkovej farbe, a pekne mi skrášľuje kúpeľňu :)) A nielen že pekne vyzerá, dokonca má krásnu, taktiež jemnú, no zároveň dlhotrvajúcu vôňu, ktorej sa stále nemôžem nabažiť, a odkedy tento balzam mám, Niveu som odstavila na druhú koľaj. Oficiálny popis je nasledovný:
"Vďaka ošetrujúcemu zloženiu olejového balzamu, ktoré je obohatené olejovým komplexom a je vhodné aj pre veľmi suchú pokožku bude Vaša pokožka hodvábne jemná. Balzam sa ľahko nanáša na mokrú pokožku a pokožka ho ľahko vstrebe. Po osprchovaní a osušení sa môžete ihneď obliecť. Jedinečné zloženie Vám dopraje jemnú a ošetrenú pokožku ihneď po osprchovaní. Je bez obsahu farbív a silikónov."
POUŽITIE - pokožku očistite a opláchnite bežným sprchovacím gélom. Následne, ešte v sprche, nakrémujte pokožku olejovým balzamom. Potom opláchnite olejový balzam do sprchy teplou vodou. 
VÝSLEDOK - Vaša pokožka bude ihneď po osprchovaní krásne jemná a vláčna.
S popisom sa do bodky stotožňujem. Čo ma však po nanesení prekvapilo, avšak nie v zlom, bola konzistencia. Nakoľko som si myslela, keďže je to olejový balzam, že bude podstatne redší, no na moje počudovanie je to dosť hutný krém. Na pokožku sa aplikuje ľahko, a už pri jeho zmývaní cítiť rozdiel. Pokožka zostáva jemná, vyhladená a hlavne hydratovaná.
O mne je už známe, že klasické telové mlieka nie sú veľmi v mojej obľube - aj momentálne mám v kúpeľni tuším len jedno - "kdyby něco" :)) Takže tieto vynálezy do sprchy sú mojimi záchrancami!
Ja teda tento produkt hodnotím ako veľmi kvalitný, a verím, že ak si ho niektoré zakúpite, nezostanete sklamané, ba práve naopak! A neodporúčam ho iba Vám, ale všade kadiaľ chodím :))
Plánujete si ho kúpiť, alebo Vás moja recenzia zanechala chladnými...?

4 komentáre:

  1. balea mám rada,ale toto ma prestalo lákať ako som vyskúšala vzorku nivea.radšej mám dove,to je 2v1 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v kupelni sa musi pekne vynímať a vôňa musí byť úžasna v poslednej dobe sú ovocné vôňe v kurze:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Používám teď tělové mléko do sprchy od Nivei a jsem s ním celkem spokojená. Po tomto se možná podívám.
    Recenze kosmetiky

    OdpovedaťOdstrániť