15. 3. 2014

Šaty z frontrowshop.com

Ahojte! Ešte minulý rok presne na Mikuláša, mi pristála v e-mailovej schránke ponuka na spoluprácu s e-shopom frontrowshop.com. A tak som si najskôr prehliadla ponuku, a okamžite ma zaujali tieto šaty, s tým, že ak mi stihnú prísť do Vianoc, bude to môj vianočný outfit. Avšak prišli až na Silvestra... Aj to by som ešte ako tak prekúsla, no bohužiaľ mi vôbec nesedia. Podľa mňa mi deformujú postavu, netvrdím, že mám nejakú extra figúru, no podľa mňa šaty by mali vyzdvihovať a nie naopak... A aj preto som tento príspevok oddiaľovala toľkoto dlho...
Na fotkách môžete vidieť aj šaty na modelke, a hneď vedľa na mne :D Možno by som mohla dodať, že je to veľkosť XS, čo som ešte v živote nemala, a ony sú mi veľké, a to som sa bála, či sa vôbec do nich vopchám... Výzorovo sa mi doteraz páčia a aj stále budú, avšak sklamali ma neukončené rukávy, a taktiež spodok šiat - sú len odstrihnuté a nezapošité. Látka je pevná, nepoddajná, neelastická. Inak aspoň pochválim spodničku, ktorá má príjemný, povedala by som saténový materiál, a je na tele veľmi príjemná, nepichá, neškriabe... :)
A čo Vy? Prijímate podobné spolupráce? A ako ste potom spokojné s tovarom, sedí Vám, alebo ani nie...?

3 komentáre:

  1. dopadla som podone ako ty... prijala som a mometalne oddialujem clanoka ko sa da... sako mi nesedi, da sa nosit, ale necitim sa v nom dobre.. ale kabelka je pekna, len som ju vetrala 2 tyzdne.. skoda, ale aspon si to neplatila zo svojich :-)
    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak to by ma teda riadne zamrzelo, keby to šlo z môjho vrecka... a z akej stránky si si vyberala ty?

      Odstrániť
  2. No tak mne sa tieto šaty nepačia ani na modelke :D Som tiež toho nazoru, že by mali vyzdvihovať krivky a krasu a nie potlačovať ju čo podla mna tieto šaty robia a pôsobia neforemne a nepekne,podla mna..inak nemala som ešte taku skusenost so spolupracou

    OdpovedaťOdstrániť