9. 3. 2014

SALLY HANSEN Hard as Nails Xtreme Wear laky na nechty

Ahojte moje milené :)) Prešlo už niekoľko mesiacov, odkedy som skúsila prvý lak tohto radu, aby som bola konkrétnejšia, doposiaľ to je spolu 10 odtieňov, takže dnes to bude zväčša o fotkách :))
Laky Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear s bio-aktívnym sklom sú vhodné pre normálne nechty, ktoré potrebujú trošku spevniť. Určite ste si podľa fotiek, od júla min. roku, odkedy tieto laky mám, mohli všimnúť, že mám nechty podstatne dlhšie ako ste mohli vidieť na fotografiách predtým, takže som jasným príkladom, že nechtom pomáhajú, nakoľko som vždy mávala len krátke nechty, a keď čo i len o kúsok narástli, dlho nevydržali a rýchlo sa polámali...
Kvalitovo sa teda mne osobne veľmi osvedčili, a dovolím si tvrdiť, že sú zatiaľ najlepšími, aké som kedy mala. Vždy si nechty lakujem v 2 vrstvách, i keď pri týchto lakom by kľudne stačila aj jedna, avšak pri nalakovaní dvoch vrstiev mám akýsi vnútorný pocit, že po tom budú mať lepšiu výdrž. A v tomto prípade sa nemýlim, teda možno by dlho vydržala i jedna jediná vrstva, no pri dvoch nanesených mám približne takých 6 dní o nechty postarané. Vôbec sa nezošúpavajú, iba zľahka miznú zo špičiek nechtov.
180 DISCO BALL+CORAL REEF
Pekne a plne kryjú, nenechávajú voľné miesta a taktiež nebublikujú, ako mi robia v poslednej dobe niektoré laky... Štetček je úplne klasický, takže žiaden problém, že by ste si museli zvykať na nejaký nový tvar...
Myslím, že obkecov už bolo až-až, tak sa radšej vrhnime na samotné fotky, ktoré Vám zaiste povedia niečo viac :)) Ešte by som chcela dodať, že sa mi páči doba spotreby lakov, ktorá je až 30mesiacov, a objem až 11,8ml. Cena jedného laku je 5,99€. A čo Vy, vlastníte niektorý z odtieňov Xtreme Wear?? :) 
190 POSH PLUM
trojica mojich najobľúbenejších :))

11 komentárov:

  1. Prosím, jaké je číslo laalku ze třetí fotky? Je přenádherný a musím ho mít :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Coral Reef :)) a na ňom topper Disco Ball

      Odstrániť
  2. Ou tak ty barvičky jsou dokonalé :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta korálová barvička je nádherná!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. laky od Sally handsen se mi moc líbí ale jsou na mě celkem drahé
    (vím já jsem holt zvyklá na laciné od Essence a Miss sporty...:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten korálový je prenádherný!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. strašne mi šla na nervy reklama na SH ale ked vidím tie farby,waaaw.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám Rockstar Pink,podla fotiek asi to iste,co odtien supernova :) a je dokonaly ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Taky jsem si teď jeden koupila, ale horší odstín jsem vybrat nemohla :D Mám 401. Když koukám na ty tvoje, je to nádhera. Ten můj by se mi líbil asi jen jako krycí lak přes nějaký barevný, jen nemůžu nikde najít, jestli ho můžu nanést na jiný lak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ten mám, určite sa dá použiť samostatne - ale veľa toho neprekryje :) To je TOPCOAT na akýkoľvek farebný lak, určite vyskúšaj a nebudeš sklamaná ako teraz! :)) Potom mi daj vedieť

      Odstrániť