4. 3. 2014

Printic kalendár

Určite ste sa už s podobným príspevkom stretli, no kočky v ňom, aspoň čo ja viem, mali len 6 vytlačených fotiek. Ja Vám však chcem ukázať aj takýto kalendár, ktorý si najnovšie tiež cez túto aplikáciu viete vytvoriť!
Aplikáciu Printic si dokážete stiahnuť či už v Androide, tak i v zariadeniach Apple. Ja som si fotky vkladala do smartfónu. Orientácia v aplikácii bola jednoduchá, rýchla a bezproblémová.
Fotografie si dokonca môžete vyberať z Vašich viacerých sociálnych sietí ako je Facebook, Instagram či Twitter... Podľa svojho uváženia si môžete vybrať i fonty písma, a farbu rámu každej fotky samostatne.
Ja som si zatiaľ na ne nenašla miestočko, no určite si ich čoskoro umiestnim :)) Priložené k nim boli takéto, ako ich nazvať, "samolepky" a aj pripínačiky, takže je len na Vás, ktorý spôsob upevnenia si vyberiete.
Cena kalendáriku je 14,90€. Čo hovoríte na tento spôsob tzv. polaroidových fotiek vo forme kalendáru? Či sa Vám viac páči myšlienka samostatne vytlačených fotografií? Pri tých je cena 1.fotografii 1,59€, a každá ďalšia je už len za 0,39€.
Na marcovej fotke môžete vidieť aj moje milované, čoskoro už 4-mesačné šteniatko menom Miško :), ktorého čoskoro uvidíte aj v samostatnom príspevku spolu s jeho novým chutným oblečkom :))

4 komentáre:

  1. Je to super nápad, ale celkovo si myslím, že 0,79 je za 1 fotku celkom dosť :/ a šteniatko je strašne zlaté!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sama som si chcela zostaviť tento kalendárik u nich, len som sa akosi pozabudla a už tri mesiace by mi boli zbytočné. Každopádne si myslím, že je to super a originálny nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super :) myslela som si ze to je skor klasicky kalendar zastrunovany a citam pripinacky na co k comu :) a uz chapem...a celkom zaujimavy napad paci sa mi a ide mi to take ze ak ma niekto taku korkovu nastenku tak staci len jeden si pripnut aktualny mesiac tam alebo co...je to fajn napad..a ostatnymi mesiacmi sa nam nepochvalis?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď ty si ich už všetky videla :))

      Odstrániť