27. 3. 2014

NOVINKA! Môj 1.pieskový lak - MISS SPORTY Crush On You 3D textúra

Musím sa priznať, že som najskôr na pohľad ani nevedela, že sa jedná o pieskový lak, až keď som si nechty lakovala, docvaklo mi, že toto je iná káva! Tzv. pieskový lak som ešte predtým nemala, i keď na trhu sa už ich teda slušná kopa predávala, ja som stále nejako odolávala :))
Balením je to myslím si, taká klasika značky Miss Sporty, a pre mňa osobne je táto značka celkovo, dovolím si povedať nová, pretože som od nej mala asi pred 10-timi rokmi priesvitný lak na nechty a klasickú čiernu ceruzku na oči - tú som si však kupovala stále dookola...
Štetček je tiež klasického tvaru, čiže som nemala žiadne problémy pri lakovaní, a dobre sa mi s ním manipulovalo. Lak som už mala nalakovaný po niekoľkýkrát, a vždy sa na neho veľmi teším, pretože je to pre mňa niečo nové a doteraz nepoznané...
Počas lakovania by ste žiadny rozdiel nespozorovali, pretože je lesklý, no pri schnutí už zmatnie a vytvorí drsnejší povrch na nechtoch. Čo ma ale milo prekvapilo je, že sa mi nechty nezachytávajú o oblečenie ani o nič iné, a taktiež som sa bála odlakovávania, že príjdem o všetky nervy, no vôbec to nebolo také hrozné a behom chvíľky je táto nádhera z nechtov dole! :))
Ak sa nemýlim, celkovo sú tri odtiene týchto noviniek a to tento môj - č.061, ďalej čierny a ešte koralový.
Lak obsahuje tisíce trblietavých čiastočiek a má skvelú výdrž. Mne s podkladovým lakom a aj nadlakom vydrží aj viac ako 5 dní. Vôbec sa nezošúpava, iba pomaličky začne miznúť zo špičiek nechtov.
Takže za mňa určite je to výborná kúpa, za "smiešnu" cenu - stojí iba okolo 1,50€/7ml. Kúpiť si ho môžete napr. v 101 Drogérii, alebo ste si už niektorý odtieň uchmatli? Či som Vás prehovorila ku kúpe ja? Ak áno, aký odtieň by ste si najviac priali mať vo svojej zbierke? :))

13 komentárov:

  1. Krásny, v poslednom čase má Miss Sporty dobré produkty. Ja mám obľúbený Miss Sporty METAL FLIP LAK NA NECHTY S METALICKÝM EFEKTOM odtieň 030, ale aj tieto pieskové sa mi veľmi páčia.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásny odtieň,ten musím mať.tak sa mi zdá,že máme podobný vkus.teba sledovať je velmi výhodné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je nádherný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherná farba a krásne sa ligoce.. keby nemám skoro taký istý od P2, tak kúpim aj tento.. škoda, že nemajú viac odtieňov.. nejaké modré alebo ružové.. :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc krásná barva ! :) http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mna by asi znervoznoval ten zvlastny pocit na nechtoch :)

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jé, tak už aj Miss Sporty má pieskové laky. :) V dmke som ich nevidela, ale asi sa pôjdem pozrieť na ten čierny do 101 drogérie. Ale aj tento je krásny, len neviem k čomu by som ho nosila. :)

    Sweet Letty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Boal som pekvapená, keď som videla foto na fb, že už aj Miss Sporty má pieskové laky, ale je to super....sú pekné a lacné,,,,takže máme z čoho vyberať:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som si včera kúpila čierny, odtieň 062. už nejaký čas som ho obhádzala v obchode a nikdy som nekúpila, ale včera mi to nedalo a dnes sa z neho vytešujem. Páči sa mi :) Ale aj tento, ktorý máš Ty, je super.

    OdpovedaťOdstrániť