29. 3. 2014

NOVINKA! DERMACOL krém na ruky belgická čokoláda

Všimli ste si túto novinku v portfóliu značky Dermacol? Ešte nie? Tak Vám dnes o nej niečo napíšem :)) Teraz, keď sa tak zamyslím, že pred dajme tomu dvomi-tromi rokmi som krémy na ruky nepoužívala skoro vôbec, resp. len "príležitostne", nedokážem tomu sama uveriť, ako som sa bez nich mohla zaobísť... Alebo ma vtedy suché ruky jednoducho netrápili? Netuším, no každopádne momentálne mám otvorených 7 krémov a používam ich podľa chuti a nálady :)) Teraz však často siaham práve po tomto s vôňou belgickej čokolády, ktorej verím, by veľa z Vás nedokázalo odolať!
Táto novinka je zameraná na regeneráciu rúk s obsahom vitamínu E a pomarančovým olejom. Vyživuje a obnovuje namáhanú pokožku na rukách. Posilňuje ochrannú vrstvu pokožky, zanecháva ruky jemné a sladko prevoňané vôňou čokolády s pomarančom. Pomarančový olej osviežuje myseľ, rozveseľuje, odstraňuje napätie a harmonizuje dušu.
Ako som už spomínala, veľmi sa mi osvedčil. Používam ho niekoľkokrát do dňa, a vždy sa teším na tú fantastickú vôňu, ktorú mi na rukách zanechá. Má strednú hutnú konzistenciu, dobre sa rozotiera a rýchlo sa vpije do pokožky, takže na nej nezanecháva mastný pocit, ale príjemne a dostatočne hydratované ruky.
Podľa mnohých referencií, i v mojom okolí viem, že rada Aroma Ritual ako taká všeobecne, je celkom obľúbenou, a to nie len u mladých kočiek, ale aj u dám v zrelom veku. V rovnakej vôni je dostupný i sprchový gél a telové mlieko, ktoré sa však dajú kúpiť v rôznych vôňach, takže ak budete najbližšie v drogérii, odporúčam sa po nich popozerať. Navyše sú cenovo dostupné pre každého, a som si istá, že kvalitou nemôžu sklamať. 
Tento krémik je dostupný v 100ml balení za super cenu 2,27€, preto ak aktuálne hľadáte nejaký voňavý no zároveň regeneračný krém na ruky, môžete skúsiť práve tento :))
V blogovej sfére sú Aroma Ritual produkty často spomínané, a tak sa obraciam na Vás s otázkou, ktorá vôňa je Vaša obľúbená a určite stojí za vyskúšanie??

3 komentáre: