31. 3. 2014

New York Color TopCoat-y

001 ROCK MUSE, 003 DISCO INFERNO, 004 GOLD MAIDEN, 006 GREEN DAY a 010 TOP OF THE GOLD
Dnešný príspevok bude venovaný značke New York Color, s ktorou som doteraz nemala žiadne skúsenosti, takže som sama nevedela, čo vlastne môžem očakávať. No teraz s odstupom času to môžem zhrnúť tak, že do týchto nadlakov sa oplatí "zainvestovať". Posledné slovo predchádzajúcej vety som dala do úvodzoviek preto, lebo laky nie sú vôbec nejako extrémne drahé, síce neviem presnú cenu, ale tipujem to tak na max. 2€ :))
Na vyšších spoločných fotkách sa mi ich nepodarilo pekne zachytiť, ale nižšie sú už dostupné detailnejšie fotky každého z nich v plnej kráse! Postupne Vám predstavím rebríček obľúbenosti, ktorý som si pomyselne zostavila :))
Je pravda, že som o tejto značke počula, čítala, resp. ju videla v drogérií, no nikdy predtým ma nelákala natoľko aby som vyskúšala niektoré produkty. Teraz ich však už mám niekoľko obľúbených - okrem týchto nadlakov, takže určite v budúcnosti budú recenzie aj na ne.

Čo sa kvality týka, pochválim obal, pretože sa mi zatiaľ nestalo, že by mi pri otváraní zostal štetček v spodnej časti, ako sa mi častokrát stáva pri lakoch značky Essence... Takže tuto to všetko funguje hladko :)) Aj vzhľadovo sa mi celkom laky páčia, sú jednoduché a aj tvarovo pekné. Objemovo má každý 9,7ml, a doba ich spotreby je od otvorenia až 30 mesiacov, čo je super, pretože pri mojom rozrastaní sa zbierky podobné vlastnosti oceňujem čoraz viac.
Začíname mojim najobľúbenejším 004 GOLD MAIDEN, ktorý používam dosť často :)) Štetčeky všetkých nie sú také klasické guľaté, no skôr trošku širšie a ploché. Mne sa s nimi lakuje veľmi dobre. Tento odtieň má číry základ s miliónmi malých zlatých čiastočiek s väčšími striebornými hexagónmi. 
Výdrž musím tiež len pochváliť, pretože vydržia aj viac ako 5 dní, vlastne nadlak zostáva neporušený akurát spodný farebný lak začína miznúť. Aj tie väčšie trblietky držia super, vôbec sa neodlupujú ani nezadrhávajú o oblečenie.
Druhým v poradí je 010 TOP OF THE GOLD, ktorý obsahuje akoby šupinky, ktoré sa pekne odrážajú od svetla.
Ďalším obľúbencom je odtieň 003 DISCO INFERNO, ktorý obsahuje menšie trblietky a väčšie hexagóny, ktoré menia odlesky a pôsobia tak všemožne farebne. A zbytočne nenesie taký názov, ako má, pretože je to skutočne perfektný pomocník na diskotéku či párty :)

A na posledných priečkach sa umiestnili najtmavšie nadlaky 001 ROCK MUSE a 006 GREEN DAY, z ktorých už má teraz radosť niekto druhý. Ako ste si už zaiste všimli a postrehli, tmavé laky sa mi na sebe veľmi nepáčia, i keď musím uznať, že keď sa s odstupom času pozerám na tieto fotky, vyzerá to celkom dobre, čo poviete? Oba tieto nadlaky majú číry čierny základ, takže je vhodné ich používať len na tmavšie laky, ja som si pre nafotenie vybrala čierny podklad.
Tak čo kočky, ktorý/é sa Vám páčia najviac??? Máte nejaký iný odtieň Vy? Ak áno napíšte názov, pogooglim a dokúpim do kolekcii :))

7 komentárov:

  1. Tak to jsou super laky :)) Musím se po nich taky podívat :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi sa mi paci modry, zlaty aj zeleny :-) Od tejto značky nemam ziadne laky len puder a bronzer :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najviac sa mi páči modrý a zlatý, podobný zlatý mám od Essence a je to vôbec môj najobľúbenejší lak. :)

    Sweet Letty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mam od tejto značky veľmi rada laky! úplne mi vyhovujú, hlavne cenovo:) z tejto rady mám lent ten čierny!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Z této kolekce mám dva odstíny, 010 TOP OF THE GOLD a 006 GREEN DAY. Hrozně se mi líbí ten DISCO INFERNO, ale u nás jsem ho neviděla, jelikož byla tato kolekce často vyprodaná, asi to o něčem vypovídá. Pokud ale na něj narazím, tak si ho určitě koupím.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten modry a zlaty vyzerajú krásne ! :)

    Miriam
    www.miriamsefcikova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mně se strašně líbí ty černý :)))

    OdpovedaťOdstrániť