25. 3. 2014

MOSCHINO TOUJOURS GLAMOUR

Ahojček ženy, ako sa mávate? Ja mám toho teraz celkom dosť, takže zase raz nestíham písať články, tak často ako by som chcela... A práve preto to idem teraz napraviť! Keďže už dávnejšie sme tu nemali žiadny voňavý post, rada by som Vám dnes ukázala moju najnovšiu vôňu, ktorou je  Moschino Toujours Glamour.
Táto toaletná voda je v predaji už od mája 2010, takže asi Vás neprekvapím žiadnou horúcou novinkou, no i tak si myslím, že stojí za spomenutie...
Vzrušujúca, romantická a fascinujúca vôňa predstavuje elegantnú krásu s dávkou irónie a modernosti. Vášnivé srdce flakónu je doplnené vkusnými a žiarivými nuansami striebornej a fialovej farby. Štýlový a harmonický tvar dopĺňa prepracovaná čipka inšpirovaná dizajnom značky Moschino. Strieborná korunka obklopuje fialový uzáver ako veľký lupienok kvitnúceho kvetu. Sklenený flakón je jeho pevný kalich a delikátna vôňa tvorí vzácny peľ. Pôvabné vonkajšie balenie je ešte luxusnejšie a ženskejšie vďaka výraznej reliéfnej dekorácii, ktorá odráža motív čipky a vystupuje z lesklého, strieborného pozadia.
Kampaň natočila dvojica Inez Van Lamsweerde a Vinoodh Matadin v Paríži spolu s austrálskou modelkou Alexandrou Agoston O’Connor. Jej prenikavé modré oči sa pozerajú na hranicu medzi snom a skutočnosťou. Výrazný make-up zdôrazňuje príťažlivý pohľad. Jej póza je prostá a jasná. V jednej ruke drží flakón a v druhej srdce vytvorené z vlasov, aby odhalila vzrušujúcu cestu. Pár kvapiek vône predstavuje imaginárny kľúč čarovného sveta, kde irónia dodáva všetkému neznámy, tajomný zmysel s nádychom zvodnosti. Módne doplnky dotvárajú vzhľad modelky s dokonalosťou v štýle TOUJOURS GLAMOUR.
Očarujúca vôňa je živým vyjadrením modernej ženskosti. Nádych sviežosti hladí Vašu pokožku a odhaľuje Vaše najhlbšie túžby. Je kľúčom, ktorý otvára tajné dvere do výnimočného sveta značky MOSCHINO. Do sveta, kde sa sen stáva skutočnosťou.
Vôňa na úvod odvážne zasahuje zmysly živými tónmi ružového korenia a akordmi fialky, ktoré zdôrazňujú neočakávané a neodolateľné tóny kardamómu.

Srdce vône kvitne a okúzľuje žiarivou ženskosťou zvýraznenou harmonickou vitalitou jazmínu s jemnými a lahodnými odtieňmi konvalinky. Vzácnosť vône dopĺňa horkastý dotyk mandlí.
Čistú alchýmiu esencie obohacuje jemnou zmyselnosťou tropická živica, ktorá je obklopená tónmi heliotropu. Vôňa sa stráca v láskavom obláčiku pižmových akordov.
Pyramída tónov
Hlava: olej z kardamómu, ružové korenie, lístky fialky.
Srdce: konvalinka, mandle, arabský jazmín.
Základ: benzoín, heliotrop, pižmo.
Pred niekoľkými mesiacmi som Vám tu už písala o mojej srdcovke Pink Bouquet, ktorá mi teda skutočne sadla, čo sa až tak o tejto Glamour verzii povedať nedá. Nie že by mi doslova vadila a prekážala, ale ani ma nijako neohúrila tak, aby som si ju kúpila znova... Flakóny sa mi za to veľmi páčia. Môžete si na fotke porovnať vľavo 30ml verziu a vpravo 100ml. Iste už je Vám všetkým známe, že si v poslednom čase kupujem len veľké flakóny, no musím uznať, že to malinké srdiečko má teda skutočne niečo do seba! :))
Ja však rada skúšam nové veci, takže určite tu bude niekedy inokedy aj ďalší Moschino parfém či toaletná voda...
Nájde sa tu medzi Vami niekto, kto túto vôňu miluje a kúpil si ju už aj viackrát za sebou? Určite sa somnou podeľte o svoje pocity z nej, prípadne napíšte akú Moschino vôňu sa mi oplatí vyskúšať :)

2 komentáre: