9. 3. 2014

Môj nezbedník Miško :)

Ahojte, tak ako som Vám prednedávnom spomínala, trošku si oddýchneme od kadejakej kozmetiky, a dáme si taký volnejší post, v ktorom Vám chcem predstaviť moje čoskoro už 4-mesačné šteniatko menom Miško. Je to veľký nezbedník, a teda musím Vám povedať, že mi dalo námahu spraviť niekoľko schopných fotiek... :) Ale dúfam, že sa Vám budú páčiť. Rovnako rada by som Vám ukázala aj jeho nové oblečko, ktoré máme z e-shopu www.svetpsov.sk
Neviem, či ste už niektoré stadiaľ objednávali, no ak nie, a rozmýšľate nad tým, že by ste niečo svojmu miláčikovi zaobstarali, či už nejaké chovateľské potreby, alebo oblečenie pre psov, tento e-shop Vám môžem odporučiť. Doručenie bolo expresne rýchle a bezproblémové. A s tovarom som samozrejme takisto spokojná.
Výber tam majú skutočne široký, takže som mala celkom problém si niečo vybrať, pretože sa mi tam toho páčilo veľmi veľa :) Ale nakoniec to vyhrala táto ADIDOG mikinka v čiernom prevedení. No uznajte, nie je v nej podarený? Materiálovo som s ňou spokojná, pretože je zvnútra zateplená, takže sa nemusím báť, že by mi nedajbože prechladol, pretože vonku to teda zatiaľ nie je žiadna sláva...
Okrem mikiny som mu vybrala i postroj, s ktorým sa mi ho žiaľ nepodarilo krajšie nafotiť, tak aspoň takto...
Určite sa tam bežte pokochať tými nádhernými kúskami nielen pre psíkov, no pre fenky sú tam ešte chutnejšie vecičky... :)

8 komentárov:

  1. ten je úžasný <3 a ta třetí fotka nemá chybu :D lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jaj ! jaky je zlaty :) ja mam tiez takeho :) len uz trooosku starsieho :) ten moj krasavec ma 6 rokov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj náš pes má Adidog ale skor taka bundička červena ako mikina, ale nechce to nosit :D On radšej svetriky :D Inak krásny je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na tej 3. fotke vyzerá s 3 prúžkami ako pravý zapáleny športovec:), ale je to krásny bobáčik:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ake ma mile meno, ze Misko :-) My sme mali pred rokmi Filipa a babka bola z toho cela prec, ze sme mu dali normalne meno a nie psacie napr. Benny alebo podobne..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miško je roztomilouš a jaký má pěkný obleček :). Taky bych chtěla, aby si moje Meggie nechala obléct něco na sobě, ale nesnáší to a dává to dost najevo :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten je úplne nádherný! Tiež máme yorkshirku, ale už má dva roky... A tiež som videla adidog a chcela som jej ju kúpiť... :-) Aká je to veľkosť?

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť