8. 3. 2014

AKAMUTI africké tekuté čierne mydlo

Oddnes začíname sériu recenzií produktov, ktoré už nejaký ten mesiac testujem, takže presne viem, ako sa chovajú a aké sú :) Dnes som si pre Vás vybrala produkt, ktorý mám zo stránky www.bionatural.sk, a je ním Akamuti africké tekuté čierne mydlo s vôňou. Priznám sa, neviem prečo, ale vždy som si myslela, že keď sa volá čierne mydlo, skutočne aj čierne bude :D ale nie je...
Balenie je veľmi krásne, dalo by sa povedať, že nie také tuctové ako sme zväčša zvyknuté. Kladne hodnotím aj dávkovanie pomocou pumpičky. Poďme si však uviesť niekoľko oficiálnych viet...
"Toto krémové mydlo pripomína roztopenú čokoládu. Táto voňavá verzia klasického afrického čierneho mydla je obohatená o prírodné vône éterických olejov pačuli a kadidlo, ktoré vám dodajú energiu, pomáhajú očisťovať pokožku a podporujú starostlivosť o ňu. Je bohaté, krémové a ideálne pre starostlivosť o suchú pokožku a pokožku so sklonom k ekzémom. Obsahuje bambucké maslo, ktoré odstraňuje suchosť pokožky. Vhodné na použitie na telo i ruky.
Taktiež je úžasným vyživným šampónom pre suché a krepovité vlasy, alebo vlasy afrického typu. (Pre normálne/mastné vlasy použite mydlo ako kondicionér pred použitím šampónu).
Je bez obsahu konzervantov a SLES 
Takže predstavenie produktu máme za sebou, a teraz prichádza na rad môj názor a pocity z neho. Nedá mi nepriznať, že by som urobila lepšie, ak by som si vybrala verziu bez vône, pretože táto mi doslova prekáža :/ Pravdepodobne za to môže ten obsah kadidla. Vonia teda veľmi intenzívne a ťažko, ale zase ako sa vraví - 100 ľudí - 100 chutí. Takže čo sa mne nepáči, sa druhým páčiť môže... Umytie ako také je super, pokožku dokonale prečistí, no tá vôňa mi skutočne nevyhovuje.
ALE! Našla som mu perfektné uplatnenie, a teraz mi slúži na umývanie kozmetických štetcov, a už po prvom vyskúšaní som zhodnotila, že sa mu zatiaľ žiadny mnou odskúšaný produkt určený na umývanie štetcov nevyrovná! Pri štetcoch na očné tiene čí na aplikáciu púdru som až taký extrémny rozdiel nepostrehla, no potešenie prišlo po vyčistení štetcu určeného na nanášanie make-upu. Ten sa mi doposiaľ nikdy nepodarilo úplne vyčistiť, a vždy mi v strede zostalo nejaké to množstvo make-upu a nie a nie ho odtiaľ dostať. S použitím tohto mydla však už ten problém nemám, a tak sa teraz vytešujem z krásne čistých štetcov, a o to radšej ich periem ako kedykoľvek predtým :))
Konzistenčne je oveľa hutnejšie ako bývajú bežné tekuté mydlá, to mu však nijako neuberá na kvalite, pretože sa jednoducho a rýchlo vymýva.
Takže záver je taký, že som s ním spokojná, svoje účely plní presne tak ako má, akurát tá vôňa mi nesadla, takže nabudúce isto siahnem po bez vôňovej variante.
A čo Vy, tiež ste prišli na chuť týmto mydielkam? Cena za 250ml je 12,20€.
Ako bonus pridávam i zloženie produktu, aby ste vedeli, čo všetko sa v ňom nachádza :)
Zloženie: Africké čierne mydlo (saponifikované bambucké maslo z voľného zberu, kokosový olej, kokosové škrupiny, *bio ružová voda (Rosa damascena, éterický olej Kadidlo (Boswellia carterii), éterický olej Pačuli(Pogostemon patchouli).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára