19. 2. 2014

YANKEE CANDLE

Ahojte krásavice moje, v 1. rade sa Vám ospravedlňujem, že som ešte stále nevyhlásila výherkyňu GOSH balíčku, ale kazí sa mi PC, takže som dosť obmedzená, čo sa tohto týka... :( Sľubujem, že sa posnažím to čo najskôr napraviť.
Dnes by som Vám však v krátkosti chcela napísať čo-to o Yankee sviečkach, ktoré som si pred niekoľkými týždňami kúpila. Veľmi ma potešilo, že ich predávajú v kvetinárstve v mojom okolí, a tak som po tomto zistení neváhala a nabehla do predajne :) Avšak bola som trošku sklamaná výberom. Sama pani predavačka mi povedala, že o ne veľmi záujem nie je, takže tak často ich nedostávajú. Ale nakoľko som ešte vôbec žiadnu nemala, až tak mi to nevadilo a zopár som si teda vybrala. Rozhodla som sa pre dve samplers sviečky, a to Paradise Spice a Pink Sands, každá bola za 2,50€, a dva vosky Clean Cotton a Summer Scoop, tie stáli 1,80€/ks. Objednávať z e-shopu som nechcela, nakoľko cca 3,50€ je poštovné a za to mám dva vosky, takže voľba, kde nakúpim bola jasná :))
Zo sviečok však veľmi nadšená nie som. Prvú som vypálila Pink Sands, tá sa ešte dala - bola trošku cítiť, no teraz míňam Paradise Spice, a ja si neviem pomôcť, ale vôbec ju necítim :(( Určite však nehádžem flintu do žita, a vyskúšam tieto vône aj vo voskovej forme, pretože s Clean Cotton-u som unesená a neviem sa ho nabažiť! A to myslím smrteľne vážne! :)) Aj teraz, počas písania postu mi horí a rozvoniava po celej izbe!
Doba horenia sviečok je do 15 hodín, no podľa mňa vydržia aj viac, ale nebudem tu nikoho zavádzať, nestopovala som to... A vosk by mal horieť 8 hodín, no tu si tiež dovolím nesúhlasiť, pretože už niečo cez dva týždne si ho zapaľujem, síce nie denne, a nie a nie ho minúť, našťastie :)) Tento si určite dokúpim do zásoby rovno niekoľko kusov... To znamená, že Summer Scoop mám ešte zabalený - neodskúšaný, takže niekedy najbližšie Vám potom dám vedieť, ako som spokojná s ním...
Neviem však, či ešte investujem do niektorej samplers sviečky, pretože mne osobne sa tie vosky zdajú fakt lepšie...
Bližšie si Yankee sviečky popíšeme určite niekedy v budúcnosti, no teraz som Vám, i keď v krátkosti - no nejako som sa rozpísala :) chcela napísať moje prvé dojmy z nich. 
Inak čo sa týka toho poštovného - nad 35€ je zdarma, tak ak by ste sa chceli niektoré poskladať na objednávku, budem len rada, pretože tam majú aj kopu vecí v akcii za super ceny... Nazrite na www.yankeesviecky.sk, alebo ak viete o nejakom inom, tiež výhodnom e-shope, poteším sa každému komentáru :)) Tak na dnes je to odomňa všetko, dúfam, že som Vás týmto postom zaujala, a som zvedavá aká bude odozva - či ste si tiež zamilovali niektorú z ponúkaných vôní, alebo im zatiaľ odolávate, a nijako Vás nelákajú...

11 komentárov:

  1. Chtěla bych vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já bych si chtěla hrozně pořídit nějaký vosk, musí vonět naprosto krásně!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mám doma Soft blanket, nezapálila som ju, len ju zbožne ovoniavam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som od nich ešte žiadnu sviečku ani vosk neskúšala, u nás ich predávajú v jednom kníhkupectve, ale cenu si už nepamätám :) Inak mohla by si mi poradiť, ako sa ten vosk používa? Neviem si to dobre predstaviť akým spôsobom sa to zapaľuje :D lebo najskôr by som si chcela kúpiť asi ten, keď je to aj najlacnejšie, tak nech vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kesulatko, vosk das ho do prazdnej aromalampy, pod neho dáš maličkú sviečku, vosk sa roztopí, krásne prevonia izbu, sviečku zhasneš a zas dookola- až kým sa vosk neprestane voňať...lebo podľa mňa nie je šanca, že by sa dokázal nejak vypariť...teda aspoň čo som mala vosky doteraz(nie síce od YC) vyhadzovala som ich keď sa mi zdalo, že už takmer nevoňajú- vyškriabala som ich z tej nádobky

      Odstrániť
    2. jej ďakujem Eli, tak si kúpim a vyskúšam, snáď si dobre vyberiem :)

      Odstrániť
    3. Daj potom vediet ako si spokojna :)

      Odstrániť
  5. Ja som si kúpila tiež pred pár týždňami prvý YC vosk, a teda veľký výber nemali, čo ma najskôr sklamalo, ale vybrala som si priam dokonale...ani neviem, čo je to za vôňu, ale je úžasná!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja si kupujem iba tie veľké v pohároch, lebo tieto by som mala do dvoch dní "vypálené". Neviem na ne dať dopustiť, vytvárajú také "teplo domova" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mám doma asi 6 voskov.to je nádhera.voňavé sviečky inej značky už nekúpim.to sa nedá zrovnávať.

    OdpovedaťOdstrániť