25. 2. 2014

Jednoduchá francúzska manikúra pomocou tipov a lepidla

Ahojte, dnes po druhýkrát :)) Tento mesiac sa mi nepodarilo prispievať tak ako by som chcela, a keďže som momentálne bez zrkadlovky - nová by mi mala prísť v piatok, nemôžem fotiť žiadne nové fotky, preto prispievam len tým, čo mám v PC :))
Ale späť k téme. Už je tomu snáď aj niečo cez pol roka, čo som si kúpila za pár centov, prípadne eur, už si presne nepamätám tipy na špičky nechtov. Lenže problém bol v tom, že som netušila, po akom lepidle siahnuť, až pred mesiacom som niekde na blogu zhliadla odporúčanie na toto Ebelin lepidlo z DM-drogérie.
A tak som nemala čo rozmýšľať, siahla som po ňom, a hneď v deň kúpy som to proste musela skúsiť :)) Mala som však dlhšie nechtíky, takže som musela pilníkovať, a možno som mohla ešte o pár milimetrov viac, ale nevadí, človek sa učí, a po druhýkrát už budem vedieť čo a ako :))
Aplikácia bola veľmi jednoduchá a rýchla, lepidlo držalo úplne super, a ja som sa stále nevedela na svoje nechtíky vynadívať :)) Vyzerali veľmi decentne, a vôbec to nepôsobilo tak umelo ako som si predstavovala.
Ako topcoat som použila rýchloschnúci priesvitný nadlak Sally Hansen, o ktorom Vám ale viac napíšem niekedy inokedy :)) Lepidlo ma vyšlo myslím na nejaké 3€, ale na použitie stačí úplne málinko, takže mi vydrží dlho predlho. A čo hovoríte na moju francúzsku manikúru Vy, páči sa Vám to? :)

6 komentárov:

  1. veľmi sa mi to páči.. len keby si mi tak ešte vedela poradiť kde zoženiem tie tipy? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No viem, že také mala značka Essence kedysi, ale teraz netuším... Ja mám len také obyčajné. Podľa mňa by ich mali mať v každom takom tom 1€-vom obchode :)) Dúfam, že zoženieš!

      Odstrániť
  2. tipy len na špičky?to sa na to pozriem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zaujímavé, toto vidím prvý krát, vyzerá to super, ale trochu je vidieť to nadpájanie, ale zase nie každý si chytí ruku a pozrie zblízka

    OdpovedaťOdstrániť