12. 2. 2014

DOVE Go-Fresh Restore sprchový gél

Osobná hygiena je našou každodennou súčasťou, a preto Vám dnes prinášam jeden tip na celkom dobrý sprchový gél, vďaka ktorému normálny typ pokožky už nebude potrebovať dávku hydratačného telového mlieka. Aspoň ja som teda túto potrebu nepociťovala, no ako to je už pri suchom type pokožky, Vám žiaľ neviem povedať...
Priznám sa, že sprchový gél tejto značky som už dosť dávno nemala, takže som sa na toto testovanie v celku tešila. Vedela som, že ma čaká určite niečo nové, na čo som bola predtým zvyknutá..
Celý test spolu s mnohými fotkami nájdete TU.

5 komentárov:

  1. Krásná recenze :)
    http://anett01.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dove su a boli vždy vyborne a po umyti netreba skoro vobec aplikovať telove mlieko určite sa k nim ešte vratim a toto ma celkom zaujalo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tieto sprchové gély sú naozaj super, niekedy viac hydratujú ako niektoré telové mlieka. Sú naozaj super.

    katy-webside.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kedysi som všetky výrobky od Dove zbožnovala. Hlavne tú ich vždy jemnú vôňu. Posledné roky túto značku už takmer vôbec nekupujem. Nemá to nijaký špeciálny dôvod...len som sa akosi preorientovala na iné veci.

    OdpovedaťOdstrániť