23. 2. 2014

BEYONCE HEAT

Ako som pred niekoľkými týždňami spomínala, plánujem odskúšať všetky Beyonce vône, a tak ďalšou v poradí bola jej úplna prvotina Beyonce Heat, a na trh bola uvedená pred štyrmi rokmi, čiže v roku 2010. Na úvod však nesmie chýbať nejaký ten predslov, takže nech sa páči :)
Beyonce je vizionárkou a ikonou, ktorá udáva štýl po celom svete. Jej jedinečný štýl je zmesou príťažlivosti a chic elegancie. Je renesančnou ženou tejto dekády v pravom zmysle slova. Beyoncé si podrobila hudbu, filmy aj módu. Jej nenapodobiteľná osobnosť je známa po celom svete.
A práve esencia jej sebavedomia, štýlu, ducha a sexepílu sa stala inšpiráciou vône Beyonce Heat parfumovanej vody, ktorá v sebe skrýva nespútaný vnútorný oheň.
“Moja vôňa je jedinečným vyjadrením sily a ženskej zmyselnosti.” povedala sama Beyoncé.
Vôňa Vás doslova rozochveje a očaruje… Úplne vás uchváti. Rovnako je veľmi elegantná a ženská. Vďaka závoju tajomna, ktorý sa v nej skrýva, je táto vôňa určená pre každú sebavedomú ženu, ktorá sa nebojí nechať prehovoriť svoje vášne a vychutnáva si obdiv okolia. 
Táto kvetinová, ovocná, drevitá vôňa sa otvára žiarivou kyticou z magnólií, neroli a červenej vanilkovej orchidey s jemným dotykom broskyne. Jej srdce v sebe skrýva mandľovú pusinku, sladký zemolez a jemné pižmo poskladané tak, aby vytvorili výnimočný zmyselný zážitok. Základ z hrejivých a sexy tónov sekvojového dreva, fazuliek tonky dokonale zvedie a unesie vaše zmysly.
Zloženie vône Beyonce Heat
  • Hlava: magnólia, neroli, červená orchidea, broskyňa
  • Srdce: mandľa, zemolez, pižmo
  • Základ: sekvojové drevo, fazuľky tonka
Flakón má rovnaký tvar ako jeho mladší bratia - Heat Rush a Midnight Heat, akurát tento je ladený do červených odtieňov. Samozrejme znova nechýba písmenko B na vrchu vrchnáčiku... Možno sa čudujete, prečo tu nemám svoje vlastné fotografie, no s menším sklamaním musím napísať, že mi táto vôňa nesadla, a predtým ako som ju posunula ďalej, nenapadlo mi zhotoviť fotografie. Nie že by mi táto vôňa vyslovene vadila či prekážala, ba nedajbože doslovne smrdela, no jednoducho ma neohúrila natoľko, aby som ju aj naďalej používala...
To však ale neznamená, že čo nevonia mne, nevonia ani ostatným, pretože podľa niekoľkých recenzií - a nebolo ich málo, čo som si už dávnejšie čítala viem, že viaceré z Vás túto vôňu milujú, a nevymenili by ju za žiadnu inú!
Inak čo sa ceny týka, tá sa pohybuje dosť rozdielne. Neviem či už som Vám to tu niekedy spomínala, no pri cenách Fann parfumérie, mi niekedy až rozum postáva, koľko sú schopní pýtať za vône, pričom u iných predajcov - mám na mysli internetové e-shopy, máte za cenu 15ml flakónu, rovno 100ml a možno aj o pár eur lacnejšie. Takže dúfam, že ani Vy - rovnako ako ja sa nenechávate "okrádať", a pred samotnou kúpou si najskôr poriadne vygooglite, kde sa oplatí najlepšie nakúpiť :)
Toto ma fakt zaujíma či kupujete vône vo Fann parfumérii alebo v Marionnaud-e, alebo radšej vsadíte na overené e-shopy a ušetríte nejakú tú kornku...? Teším sa na Vaše reakcie!
Ja sa najbližšie chystám objednať niektorú z variant Beyonce Pulse, zatiaľ ešte nie som rozhodnutá pre konkrétnu z nich, ale určite Vám po objednaní dám vedieť, ktorá nakoniec vyhrala a ako som s ňou spokojná :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára