6. 2. 2014

ALVERDE City Love sprchový gél

Asi ako posledná prispievam recenziou sprchového gélu Alverde, ktorý som obdržala na testovanie ako väčšina z Vás, ktoré tiež súhlasili so spoluprácou :) Avšak ku mne sa dostal o pár dní neskôr ako k Vám, pretože sa ulakomila jedna poštárka, a namiesto toho, aby mi ho doručila, si ho osvojila :( Keď som videla, že viacerým z Vás už produkt na testovačku prišiel, nedalo mi to a spýtala som sa, či už bol zaslaný aj mne, a bol... Lucka však bola taká milá, že mi vybavila osobný odber v DM-ke v mojom okolí :) Ešte raz ďakujem za ochotu! Na začiatok si ale povedzme pár viet o tejto prírodnej značke:
"Prírodná kozmetika alverde bola v roku 1989, ako prvá obchodná značka v oblasti prírodnej kozmetiky, uvedená na trh a odvety zastáva post kvalitnej, inovatívnej a vysoko efektívnej prírodnej kozmetiky.
Zrieka sa všetkých farbív, parfumovaných a konzervačných látok rovnako ako látok na báze minerálnych olejov. Suroviny prednostne pochádzajú z kontrolovaného biologického poľnohospodárstva. Pri výrobe zostávajú zachované prírodné zdroje. Z princípu odmieta testovanie kozmetiky na zvieratách. Veľká časť produktov je označená pečaťou Vegán, čo znamená, že neobsahujú žiadne živočíšne látky. 
Získala ocenenie „Green Brand Germany 2012/2013“! - Medzinárodná, nezávislá a individuálna organizácia pre ochranu reklamných značiek vyznamenáva ekologicky trvácne produkty, služby a spoločnosti a prepožičiava im pečať GREEN BRAND.
Týmto označením sú poctené značky, ktoré preukázateľne trvalo praktizujú ekologické princípy, za čo si zaslúžia vysoké národné a medzinárodné uznanie."
V novembri 2010 označila odborná porota značku alverde, už 2.krát, ako jednu z troch najzodpovednejších značiek v Nemecku v oblasti ekologického rozvoja.
Naviac bola už niekoľkokrát oceňovaná za svoju ekologickú angažovanosť. Na jar 2012 získala ocenenie NAWI-Award, kedy porota ocenila, že značka je cenovo prijateľná pre široké spektrum zákazníkov.
Výrobky alverde sú prevažne vyrábané v Nemecku, vďaka čomu sa skracujú transporty tovaru a tak sa šetrí životné prostredie. V tomto duchu sa nesie aj výber obalov výrobkov, kedy sú volené obaly, ktoré je možné recyklovať a v prírode sú ľahko odbúrateľné."
Tak a teraz už prichádza rad na mňa :) Sprchový gél je z limitovanej edície a od konca januára by ste ho už mali nájsť v každej DM-drogérii. Ja sa priznám, že od tejto značky je to 1.produkt, ktorý sa mi dostal do rúk, takže ho nemám s čím, a ani nechcem porovnávať, pretože verím, že všetky sú jedinečné a osobité. 
V zložení sa nachádza bio-cukor, ktorý jemne ale dôkladne čistí bez vysušovania pokožky. Taktiež sa tam nachádzajú rastlinné glyceríny, ktoré pokožku ošetrujú a dodávajú jej zamatovo jemný pocit. Všetko toto prírodné zloženie je doplnené krásnou citrónovou vôňou spolu s vôňou bergamotu a pomarančovým olejom.
Vonia úplne úžasne, no dodnes som neprišla na to, čo mi táto vôňa pripomína. Najviac z nej cítiť citrón a hneď za ním v tesnom závese je pomarančová aróma. Pení dostatočne, avšak trošku ma mrzí, že vôňa nevydrží dlhšie, pretože po sprchovaní sa rýchlo rozplynie a už ju skoro necítim, čo je škoda, pretože s takouto krásnou vôňou by sa mi teda zaspávalo...mmmm :)) Pokožka po umytí však nie je suchá ani napnutá, a tak nepociťujem potrebu nanášať si žiadny telový krém.
A na záver ďakujem všetkým, ktorí sa dostali až sem, pretože viem, že recenzie na tento produkt ste už videli kade-tade, no verím, že Vás táto moja spolu s krátkym predstavením značky zaujala! Majte pekný zvyšok večera, Vaša Nelka!

5 komentárov:

  1. Vonět musí skvěle, ale je škoda, že ta vůně tak dlouho nevydrží, každopádně citrónová vůně by mě ani snad usnout nenechala:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to fakt trieda ani som nevedela že už tak dlho je medzi nami:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá citrusová vôňa znie skvelo na leto :)

    katy-webside.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, máš moc hezký blog! Budu ráda když mrkneš i ke mě :) A můžeme se navzájem odebírat, co říkáš ?:) Dej vedět do komentů :)
    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť