12. 1. 2014

Vianočný random + moje darčeky

Napriek tomu, že už je pár týždňov po Vianociach, rozhodla som sa predsa len i ja Vám ukázať moje darčeky, ktoré som dostala, plus som doplnila i pár random fotiek :) Budem rada, ak sa mi v komentároch pochválite, čo pekné ste podostávali Vy :))
Milo prekvapili i darčeky zo spoluprác . Schwarzkopf darčekový balíček, GOSH diár a novinka ceruzka na oči, a takisto aj hviezdička do kúpeľa od DM drogirie markt, ešte raz ďakujem :)
Fajnové Nescafé Dolce Gusto kapsulky CHAI TEA LATTE
teplučké zebrové papučky
repráky k PC
SAMSUNG SMART TV

7 komentárov:

  1. Keď vidím tie darčeky, tak si musela celý rok veľmi poslúchať:))) Parádne sú!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmmmmm, super! :)) Celkem závist :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ty si musela posluchať,krásne darčeky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chai latte je najlepšie to všetkých, neviem sa ho dopiť :)))
    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho mala teraz prvýkrát, a tiež mi veľmi chutí :)

      Odstrániť