1. 1. 2014

PF 2014!

Všetkým mojim verným čitateľkám prajem do Nového roku všetko dobré, hlavne veľa zdravia, úspechov a všetkého po čom Vaše srdcia túžia! :))
Prípajam zopár fotiek ohňostroja, ktoré sa mi podarilo zachytiť. Včera som si naštudovala čo a ako nastaviť, no nie vždy ma to poslúchalo. Či sa mi fotky vydarili, to už posúďte Vy :)
Plus mám na Vás jednu otázku - práve si listujem najnovší AVON katalóg, preto sa Vám pýtam - chceli by ste z každého katalógu nafotenie niekoľkých či už noviniek alebo výhodných akcií? Páčili by sa Vám takéto posty, dajte mi prosím vedieť, a ak to bude pre Vás zaujímavé, rovno sa do toho pustím! Už som si totiž pár noviniek vyhliadla...

9 komentárov:

  1. Miluju ohňostroj :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasne pofotene mne sa to zatial nepodarilo ešte lebo som nebola blizko ohňostroja z foťakom:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nápodobne krásny nový rok prajem :))

    Pozývam ťa na môj blog a aj na práve prebiehajúcu giveaway dawnielicious.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem krasne za prianie i za pozvanie!:)

      Odstrániť
  4. Nezvyknem moc obdivovať ohňostroje, ale tento rok sa vo mne niečo zlomilo a naozaj som si ho užila. Radosť sa dívať na toľkú krásu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa veľmi páčili i malinkej :)

      Odstrániť