29. 1. 2014

NOVINKA! GOSH SMOKEY EYELINER

Iste ste viaceré postrehli, že v rámci spolupráce mi krátko pred Vianocami prišla na otestovanie ďalšia novinka od GOSH, tentokrát je ňou dymová ceruzka na oči s matným efektom. A nakoľko sa mi ráno nechce nijako extra hrať s líčením, väčšinou použijem len túto ceruzku, doplním bielou ceruzkou do vnútra oka a riasenku a frčím do práce... I keď je tento produkt určený na dymové líčenie - na opačnom konci ceruzky sa nachádza aplikátor na rozmazanie, ja ho využívam iba ako klasickú linku, pretože, priznám sa, nikdy si to neviem rozmazať tak, aby sa mi to páčilo, a keď už si ju rozmažem, vyzerám kadejako :D Odtieňu som sa však veľmi potešila, je to taká uhľovo-hnedá farba, skoro až čierna, no dostupné sú celkovo 4 odtiene(01 Smokey Black, 02 Smokey Brown, 03 Smokey Plum a 04 Smokey Blue), ktoré dokonale ladia s najtmavšími odtieňmi paletky očných tieňov GOSH Smokey Eyes Palette!
Ako viaceré ceruzky tejto značky, aj táto je vodeodolná, mäkká, ľahko sa s ňou pracuje. Vďaka dlhotrvajúcemu efektu a výnimočnou intenzitou farieb je vhodná aj pre extra zvýraznenie očí vytvorením vnútornej linky.
Určite ste si už všimli, že túto značku mám veľmi rada, takže to nie je moja prvá ceruzka od nej, no znova musím skonštatovať, že ani táto ma v žiadnom ohľade nesklamala a plne a pravidelne ju využívam. Je vhodná aj pre majiteľky citlivých očí, čo tvrdím z vlastnej skúsenosti, pretože oči nijako nedráždi, nech ju mám akokoľvek dlho na sebe...
Výdrž je rovnako na kvalitnej úrovni, bez pohnutia vydrží od rána do večera, a nijako sa zbytočne sama od seba nerozmaže. Dosť bolo slov, presvedčte sa na vlastné oči, že stojí za vyskúšanie :)) 
Presnú cenu Vám žiaľ neviem povedať, no tipujem ju približne okolo 6,50€.
všetky odtiene


8 komentárov:

  1. Vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta fialková musí být nádherná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. trochu odveci,ale pozerám dlho na obrázky hore,ja neviem ako to nazvať,lišta? máš tam zelený tieň,aký to je?je nádherný,musím mať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj :) sú to tieto GOSH očné tiene - http://redblackwhite-nelka.blogspot.sk/2012/12/quattro-eye-shadow.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento odtieň vyzerá super! Je pravda, že ju možno dávať pokojne aj do vnútorného kútika oka a ani citlivé oči neslzia. Ja mám čiernu, ale príde mi na mňa až "príliš drsná", proste príliš výrazná.

    OdpovedaťOdstrániť