15. 1. 2014

NOVINKA! DERMACOL Longlasting rúž a Hyauloronic kontúrovacia ceruzka

Určite ste už aspoň jednu z týchto noviniek či už na blogoch, alebo na webe všeobecne postrehli - mám na mysli nový dlhotrvajúci rúž. Mne bol na otestovanie zaslaný odtieň č.07, čo teda vôbec nie je odtieň pre mňa. Necítim sa totižto v takýchto výrazných komfortne. Napriek tomu som ho však otestovala tak ako sa patrí. Na začiatok si povieme pár oficiálnych viet výrobcu.
"Dlhotrvajúci krémový rúž. Veľmi príjemná, bohatá a vysoko krycia krémová textúra, ktorá dokonale priľne k perám. Dlhotrvajúci efekt až po dobu 6 hodín. Prírodné vosky a zvláčňujúce oleje udržujú pery hydratované a zabraňujú ich vysúšaniu. Intenzívne farebné pigmenty dodajú perám sýtu, žiarivú farbu a zanechávajú pery vláčne, jemné a prevoňané vanilkou."
Stretla som sa už s názorom, že balenie nie je pekné, alebo teda vyhovujúce požiadavkám inej blogerky, no podľa mňa pôsobí luxusne, a je veľmi pekné! Viem, že Dermacol už má v ponuke rúže, ktoré majú obdobný spôsob otvárania a zatvárania sa, no ja som sa s takýmto stretla teraz 1.krát. Aby ste rúž otvorili, je potrebné uchopiť vrchnú a spodnú časť rúžu a tú spodnú zatlačiť dnu. Potom vykukne malá časť, a tú je potrebné pootočiť doľava. Ja toto uzatváranie považujem za kvalitné, pretože sa v kabelke len tak ľahko nedokáže samovoľne otvoriť!
Na perách pôsobí veľmi príjemne, nevysušuje ich. Výdrž je tiež obstojná, priznám sa však, že som ho 6 hodín na sebe nemala, no približne tie 3 bezproblémovo drží! Jediné, čo mi na ňom nesedí je len ten odtieň, no v ponuke ich je ďalších 13 - aj jemnejších, takže si prídu na svoje, rovnako ako ja, zástupkyne neutrálnejších farieb :)
Obsah - 4,38g
Cena - 6,09€
A druhou novinkou, ktorá denne používam, a teda som s ňou nadmieru spokojná je transparentná ceruzka na pery s kyselinou hyalurónovou. I k nej pripájam oficiálny popis výrobcu:
"Transparentná textúra vytvorí neviditeľnú kontúru pier. Ľahko a presne vykreslia líniu pier, zabraňuje rozpíjaniu a rozmazávaniu rúžu. Pri použití na celé pery ako podklad pod rúž alebo lesk obnovuje 3D štruktúru pier a zväčšuje ich objem. Účinné zloženie s kyselinou hyalurónovou a peptidy stimuluje tvorbu kolagénu, vypĺňa vrásky a vyhladzuje pery. Ideálne pre všetky farby rúžov a leskov."
Od kedy ju mám, myslím, že to už pomaly bude mesiac, som si na ňu zvykla, a už automaticky po nej siaham pre použitím lesku alebo rúžu. Najskôr si ňou orámujem pery, a potom ich vykreslím celé. Pery zanecháva vláčne a jemné, a pripravené na vrstvu rúžu či lesku. Konzistenčne je to akoby vosk. Tento produkt si bezpochyby po minutí kúpim znova :) Vyhovuje mi na nej, že je transparentná, pretože s klasickými kontúrovacími ceruzkami som nikdy nebola kamarátka...
Obsah - 1g
Cena - 4,99€
Túto moju dnešnú recenziu môžete brať ako tipy k tomu, čo si vybrať v prípade, ak sa na Vás usmeje šťastena pri žrebovaní výhercov :))

6 komentárov:

  1. Chtěla bych vyzkoušet rtěnku :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak po týchto veciach sa určite popozerám! nalákala si ma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak ta tužka mě dostala :-o Netušila jsem, že vůbec něco takového existuje...a zaujalo mě to :D I přesto, že nejsem velmi rtěnkový-leskový typ (kdysi jsem byla, ale už mě to přešlo)...každopádně zajímavé a velmi pěkná recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi urcite to za skusku stoji :)) a dakujem za pochvalu, tesim sa, ze sa ti recenzia paci!

      Odstrániť
  4. Tu tužku mám asi 2 měsíce a nějak mě nenadchla, právě možná tou měkkostí vosku, tím, že skoro nevidím, kde je nanesená. Na celé rty jsem ji ještě nezkusila, tak možná díky článku najdu konečně způsob, jak ji lépe využít :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Radka som rada, ze som ti dala dalsi tip na pouzitie :))

      Odstrániť