14. 1. 2014

NIVEA GIVEAWAY

Ahojte, ako som už avizovala, vďaka spolupráci so značkou NIVEA, sme si pre Vás pripravili ďalšiu GIVEAWAY o toto úžasné telové mliečko do sprchy, o ktorom som písala recenziu TU. Za seba Vám môžem zaručiť, že Vás zaiste nesklame. Ja som si ho totižto obľúbila ešte viac ako klasické telové mlieka, nakoľko tie som lenivá si natierať a toto mám v sprche behom minútky ponatierané :)) A práve jedna z Vás ho bude môcť získať!
Podmienky sú nasledovné:
- byť členom môjho blogu prostredníctvom GFC(GOOGLE FRIEND CONNECT),
- byť fanúšikom mojej FB skupiny TU.
Ak budete Giveaway zdieľať kdekoľvek, budem len rada, no nie je to podmienkou. Potom si môžete napísať ďalší komentár s linkom, kde ste GA zdieľali.
E-maily na seba mi zanechávať nemusíte, výherkyne sa mi budú musieť ozvať samé, či už na môj e-mail, alebo do správ na FB skupine.
A samozrejme znova platí, že ak sa nechcete zapájať takto verejne, kľudne sa môžete zapojiť formou správy na moju FB skupinu! :) 
Giveaway trvá rovnako ako aj 2. už prebiehajúca Giveaway, do dňa narodenín blogu - 31.1.2014. Všetkým prajem veľa šťastia! :)) Vaša Nelka

Za poskytnutie ceny do Giveaway ešte raz veľmi pekne ďakujem značke NIVEA! :))

69 komentárov:

  1. Já měla oba dva typy ve vzorečcích a nebyly špatný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleduji na GFC jako Baru Mottlova a na FB jsem jako Barunka Mottlová
    tělové mléko do sprchy jsem už vyzkoušela díky vzorku a je vážně super.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc chci to mléko zkusit, ale nějak se nemůžu dostat k tomu, abych si ho koupila :D
    Sleduju pod svým jménem :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Veronika Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jasné že sledujem už dlho ^_^
    GFC: Andrea Zuravcikova
    FB: Andrea Andy Žuravčíková


    To mlieko chcem už dlho dlho dlho dlho vyskúšať len mne príde drahé :( áno ja viem že nie je :D ale šetrím si zatiaľ na poriadne kozmetické štetce takže dúfam, že sa pošťastí aspoň takto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám doma dva vzorky, které chci co nejdřív zkusit:)
    GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sdílím na FB https://www.facebook.com/martina.langmaierova

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC Nikola Slavíková
    Fb Niky Slavíková :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Měla jsem oba vzorečky a přišla mi super:)
    sleduji jako Jenn R, fb jako Jana Randová:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: Janka Zlochová
    FB: Janka Praznovka Zlochová

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Přeji krásné blogové narozeniny! :) Tohle mléko do sprchy je super, už jsem ho zkoušela a byla jsem úplně nadšená, taky právě proto, že je to taková rychlovka, výhra přesně pro mě, tu bych tááááák moc chtěla! :) Sleduji i lajkuji pod jménem Ivana Mikuličková.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. 2. komentář - sdílím zde na fb https://www.facebook.com/ivana.mikulickova.54

    OdpovedaťOdstrániť
  13. sledujem :) lajkujem :) zišlo by sa mi takáto cena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj!
    Zatiaľ som skúšala len jeho vzorku, ale bola som spokojná. Plné balenie by ma určite potešilo.
    Na fb ťa sledujem ako Miskasiska Ppopc

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC : Nikoj KA
    FB : Nikolka Nikolinda Dudičová

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC Caroline
    FB Kajuš Zámečníková

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Sleduji pod Terka Černá
    Like jsem dala - Teruš Černá. :)
    Ještě jsem ho neměla, tak bych byla docela zvědavá.. jen jsem měla něco podobného z Avonu a byla jsem spokojená :). Tak určitě i Nivea nezklame :P

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ešte som ho nemala, no rada by som ho vyskúšala

    OdpovedaťOdstrániť
  19. sledujem ako Peťuška

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. sledujem a lajkujem =)
    ja mam vyskusanu iba vzorku a vyzeralo to zaujimavo =)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC: Kateřina Kanioková
    FB: Kačka Kanioková
    :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  22. hotovo, tak teď už se jen těšit na vítězství :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Like je tam a samozrejme sledujem :)
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Hezká GA, díky :)
    FB: Michaela Mia Adamkova
    GFC a Bloglovin : Michaela Adámková
    Krásný den :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. gfc-jananulka.9@gmail.com
    fb-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC: Michaela Kunešová
    FB: Míša Kunešová
    už dlouho se chystám vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Já zkoušela ten bílý jen ve vzorečku, takže tohle by se mi hodilo:)

    Sleduji všude

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. to telové mlieko je úžasne! dúfam že sa mi ho podarí vyhrať :D
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  29. GFC:dominika sedliakova
    FB:Dominika Sedliaková
    ddbauer2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. sledujem:)
    GFC: Nataly Adameová
    FB: Adameová Natali
    odkedy ho mám už iné nechcem:) ešte by som rada vyskúšala inú značku, ale ostanem pri tomto type!

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Sleduji v obojím jako Klára Odehnalová:)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. vcelku sa nerada kremujem po spche, takze pre mna idelane :)

    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. GFC: Karolinka Aubrechtova
    FB: Karolína Aubrechtová

    OdpovedaťOdstrániť
  34. gfc : Zdenka Bušová
    fb : Zdenča Buška Bušová

    OdpovedaťOdstrániť
  35. GFC: ZdeňkaM
    lajkuji na FB jako ZM Prodej

    OdpovedaťOdstrániť
  36. sleduji :)
    andie002@seznam.cz
    http://andie-fashion.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Juj, toto by sa mi hodilo! :-)
    www.dorasart.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  38. 2. komentár
    zdielam na fb profile
    https://www.facebook.com/katarina.slovakova.104

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Sledujem ako: Natalii R
    FB: Natália Rechtoríková

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Sleduji ale spise pres bloglovin :)
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Zatiaľ som vyskúšala iba telové mlieko do sprchy Balea, s ktorým som bola veľmi spokojná. Všetci si ale vychvaľujú práve to od značky Nivea, nebolo by na škodu ho vyskúšať :)

    GFC: Petra Kuk
    FB: Petra Kukučová

    OdpovedaťOdstrániť
  42. GFC: Ellkerka
    FB: Elisabeth Š.
    elisabeth.izabella@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Sledujem už strááášne dlho :D (GFC- romana a FB Romana Mináriková)
    minarikovaromana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. GFC: Henrieta Blašková
    FB: Henrieta Blašková Lesňáková

    OdpovedaťOdstrániť