21. 1. 2014

Moja CALVIN KLEIN mánia

Ahojte fešandy! Síce som Vám začiatkom tohto mesiaca písala, ako ma fascinujú Beyoncé vône, no tie nie sú jedinými, ktoré by som rada odskúšala, pokiaľ sa bude dať, úplne všetky! :)) Rovnako ma priťahuje i značka Calvin Klein, a mojim prvým úlovkom bola asi dva mesiace dozadu, vôňa Calvin Klein One Shock. Veľmi sa mi páčil flakón, a ako už iste viete, väčšinou vône kupujem naslepo cez internet, keďže tam sú ceny až neuveriteľne nižšie ako napríklad v takej Fann parfumérii, prípadne v Marionnaud-e... To sú podľa mňa do vzduchu vyhodené peniaze, keďže v e-shopoch si rovnaké vône, dokonca v oveľa väčších baleniach, môžete kúpiť niekedy až za viac ako tretinovú sumu!
Blíži sa sviatok zaľúbených - Valentín, a ak Vás podľa mojich slov táto vôňa zaujme, môžete priateľovi podhodiť nápad na to, čím by Vás tento rok mohol obdarovať. Avšak na záver prinesiem i pár viet k pánskej verzii tejto vôni, takže to môžete brať ako tip zase pre Vás, čím obdarovať svoje polovičky :)
Ako vidíte na tejto fotografii vyššie, ja mám až dvesto mililitrovú toaletnú vodu! Doteraz som mala najväčšiu stovku, takže je to pre mňa niečo nové, síce sú tie menšie chutnejšie čo sa výzoru týka, ale mne sa jednoducho tieto väčšie páčia oveľa viac, neviem si pomôcť :))
Poďme však už na nejaký ten popis vôni, aby ste približne vedeli, čo od nej môžete očakávať.
Calvin Klein One SHOCK for Her poteší všetky fanúšičky unisexovej populárnej vôni ONE. Dokonca táto vôňa bola prvou vytvorenou, ktorá má zvlášť dámsku i pánsku verziu. Na trh bola uvedená pred troma rokmi, čiže v roku 2011. Je postavená na okázalo orientálnych a kvetinových tónoch navodzujúcich príjemnú intímnu atmosféru, je to intenzívna a zmyselná vôňa.
Najprv vás prekvapí intenzívna vôňa pivónie, vlčieho maku, mučenky a marakuje. Ako náhle odznie prvotná kvetinová explózia, ujme sa žezla moci pekná tlmená vôňa narcisu, jazmínu, s tónmi čokolády a černíc. Parfum doznieva v akordoch vanilky, ambry, pižma a mošusu.
Tento koktail nevšedných ingrediencií, ktoré sú si vzájomne protikladné, robia vôňu originálnu, dynamickú a zvodnú zároveň. Parfum je priamo predurčený pre spontánne ženy s mestským štýlom života a s romantickou dušou.
Mladistvo poňatý dizajn flakónu s graffiti nápisom podčiarkuje charakteristiku tejto nekonvenčnej vône.
Čo viac dodať? Vôňa sa mi hneď zapáčila, a nehodlám sa jej len tak ľahko vzdať. Z tohto postu Vám teda musí byť jasné, že si určite kúpim ďalšiu vôňu tejto značky, a už teraz dúfam, že sa znova trafím do čierneho!
A ako som už sľúbila na záver pridávam pár viet aj o pánskej verzii, ktorá je podľa mňa rovnako zaujímavou ako aj táto dámska! Veď posúďte samy! :)
Parfém je založený na pikantných orientálnych vôňach navodzujúcich príjemnú intímnu atmosféru.
Sprvu vám však rozprúdi krv v tele záplava sviežej citrusovej vône s neobvyklými tónmi energetického nápoja. Akonáhle opadne prvotná explózia sviežosti, rozvinie sa vo veľmi peknú tlmenú korenistú vôňu, v ktorej akordoch parfém doznieva.
Tento koktail nevšedných ingrediencií, ktoré sú si vzájomne protikladné, robia vôňu originálnu, dynamickú a zvodnú zároveň. Parfém je priamo predurčený pre spontánného muža s rušným štýlom života a s "party" duchom.
Tak čo žienky moje, inšpirovala som Vás? Alebo už tieto vône dokonale poznáte a milujete rovnako ako ja?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára