23. 1. 2014

Malí čertíci s novými tričkami :)

Ahojte myšky moje :) Tentokrát si dáme trošku oddychovejší post, a úlohu v ňom budú hrať nové tričká a moje dve krstniatka Yasminka a Kristiánko. Tričká som objednávala z www.trickomat.cz, a hneď z úvodu mi nedá neuviesť, že prišli rýchlosťou blesku - do 2 dní! Verím, že tento e-shop je Vám väčšine známy, no ak nie, v krátkosti ho predstavím.
E-shop sa pýši najnižšími cenami na trhu, všetok tovar je skladom, a viete si ho vyzdvihnúť až na 89 výdaných miestach na Slovensku ale i v Česku! Ak nakúpite nad 1400Kč, dopravu máte zdarma, a takisto ku každej objednávke obdržíte darček. Ak by Vám objednaný tovar náhodou veľkostne nesedel, bezproblémovo Vám ho vymenia, navyše teraz môžete využiť akciu 3+1 zdarma!
Viac informácií ako aj samotnú ponuku nájdete na nasledovnom linku TU. Mne do balíčku okrem nálepky pribalili i zľavový kupón v hodnote 50Kč, takže ak by niektorá z Vás mala oň záujem, kľudne mi napíšte e-mail a rada Vám ho pošlem :)) Čo sa týka kvality, sú vyrobené zo 100percentnej bavlny, takže palec hore, a aj veľkosti som trafila, a to hlavne vďaka tomu, že naviac sú pri každej veľkosti aj uvedené centimetre, takže si môžete všetko presne pomerať! Myslím, že slov už bolo dosť, vrhnime sa rovno na fotky!

2 komentáre: