18. 11. 2013

L´OREAL PARIS True Match make-up

A dnes ešte jedna recenzia-nerecenzia na vzorku make-upu od L´oreal Paris. Myslela som si, že mi pomôže pri rozhodovaní, aký make-up si kúpiť, avšak samy vidíte, že odtieň je pre mňa nepoužiteľný, a tak sa z testovania nič nekonalo. Maminke však odtieň vraj sadol - po dokonalom rozotrení, a ževraj sa aj odtieň pleti trochu prispôsobí. Tá si ho teda veľmi pochvaľuje, hlavne kvôli tomu, že len tak hocijaké si dať nemôže, pretože jej na pleti zožmolkavejú... S týmto žiadny problém nemala, a spomenula aj dobrú výdrž. Za mňa teda nemôžem odporučiť, no ak ho máte Vy vyskúšaný, dajte mi vedieť, či sa naozaj oplatí do toho ísť :))

4 komentáre:

  1. To je nový alebo starý True Match? Ja som jeden skúšala: http://mycosmetictests.blogspot.sk/2013/08/asi-som-nasla-dokonaly-mejkap.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám nejsvětlejší odstín (a i ten je trošku tmavší), ale je perfektní. Skvěle matuje, skvěle kryje a na pleti ho skoro nevidím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak takový bych potřebovala, protože mi málokterý sedí, ale zrovna tahle barvička by pro mě byla úplně nepoužitelná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ještě jsem nezkoušela, ale podívám se na něho :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť