17. 1. 2014

GSMART ROMA R2

Najnovšie som mala možnosť otestovať, mne doposiaľ neznámu značku GSMART, konkrétne smartfón ROMA R2. Hneď z úvodu Vám napíšem, že táto recenzia bude čisto zo ženského pohľadu, a to či bude pozitívna alebo negatívna sa dozviete, ak budete čítať i naďalej :)
Keď sa mi prvýkrát ocitol smartfón v rukách, zaraz mi bolo isté, že si budeme rozumieť. Neviem ako Vy, no poznám niekoľko zástancov, ktorí si nevedia predstaviť fungovať s dotykovým telefónom. A ja práve naopak, by som už nevedela pracovať na takom klasickom. Dotykových telefónov mi už prešlo cez ruky niekoľko. Svoj prvý som mala približne pred 6-stimi rokmi.
Celý test nájdete TU.

1 komentár:

  1. Já zrovna hledám ten pravý mobil:)
    Tenhle vypadá dobře, líbí se mi hrozně vzhledově,ale možná bych si přála ještě o něco větší displej:)

    OdpovedaťOdstrániť