10. 1. 2014

DERMACOL sprchový gél a telové mlieko čierna čerešňa

Ahojte ženušky, verím, že ste už všetky doma či už zo školy alebo z práce a možno sa práve chystáte osviežiť sa v sprche. Ak Vás tieto produkty, ktoré Vám dnes ponúknem ako inšpiráciu zaujmú, zajtra môžete navštíviť drogériu a zakúpiť si ich :)
Najnovšie som od Dermacol-u testovala, ako už názov napovedá, sprchový gél a telové mlieko s vôňou čiernej čerešne. Táto vôňa mi nebola taká neznáma, pretože si zvyknem kupovať sviečky s touto arómou, a mne osobne sa veľmi páči.
"Sprchovací gél s extraktom z kvetov čerešne šetrne čistí pokožku tela, zanecháva ju sviežu a vláčnu. Svieža vôňa šťavnatých čerešní povzbudzuje telo i dušu, dodáva energiu a prináša dobrú náladu."
Ako môžete aj vidieť na fotke nižšie, je priehľadnej redšej konzistencie, bohate pení a spolu s použitím telového mlieka vôňa vydrží dlhé hodiny.
Na týchto Aroma Ritual sprchových géloch sa mi páči, že ich cena je viac než priaznivá - 2,29€/250ml, a dostať ich kúpiť vo viacerých variantoch, preto verím, že ste už aspoň jeden mali tiež :))
"Povzbudzujúce telové mlieko s extraktom z kvetov čerešne sa dokonale postará o pokožku tela, chráni ju pred vysušením, zanecháva ju jemnú a vláčnu."
Väčšinou mám skúsenosť, že pri takýchto voňavých záležitostiach, ide primárne iba o vôňu, no popis telového mlieka naozaj neklame, a pokožku okrem toho, že ju krásne prevonia, aj hydratuje. Do pokožky sa celkom rýchlo vstrebe, takže sa môžem po sprche ihneď obliecť, a nemusím sa báť, že by mi nejako "umastilo" oblečenie.
Cena tohto mlieka je 3,79€/200ml, čo tiež nie je žiadna horibilná suma :)) Budem rada, ak mi dáte vedieť, ktorý variant máte, a oplatí sa ho vyskúšať! :)) Prajem krásny zvyšok večera a ešte príjemnejší víkend!
Nelka
P.S. V rámci spolupráce so značkou Dermacol pre Vás pripravujeme GIVEAWAY, takže sledujte blog, aby ste nič nepremrhali :)) Máte sa na čo tešiť!

7 komentárov:

  1. Ja mám pomaranč a belgicku čokoladu a som velmi spokojna, tieto vyzeraju užasne tiež, musim ich ist ovonat aspon :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip! Určite ich raz vyskúšam tiež :))

      Odstrániť
  2. tieto čerešňvé milujem, ale melón je tiež božskýýýý :))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To verím, melónové vecičky mám rada, takže rada skúsim i ten :)

      Odstrániť
  3. Z tejto rady mám sprcháč ja aj mama a len chválim ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám čerešnovy a belgicku čokoladu sprcháce....v lidli ich mali za 1,49 ...neváhala som kedye v dmke stojja 3,40 ak sa nemylim... vonali mi len tieto dve a kokosove...

    OdpovedaťOdstrániť