14. 11. 2013

ASTOR Perfect Stay Gel Shine s LYCRA®*

na fotke môžete vidieť moju novú prsteňovú kabelku, o ktorej už o pár dní čo-to napíšem :))
ASTOR značku som si v posledných mesiacoch obľúbila, a tak som sa veľmi tešila aj na testovanie tejto červenej nestarnúcej klasiky :) Červených lakov mám doma hneď niekoľko, no nie vždy je červená ako červená. Tento odtieň je avšak presne taký, aký od červených lakov očakávam. Navyše to nie je iba taký hocijaký lak, no svojim vzhľadom na nechtoch pripomína gélový povrch, a tak si krásne a dokonalé nechty môžete "vyrobiť" aj samy v pohodlí domova, a nemusíte chodiť ani do salónu.
ASTOR Perfect Stay Gel Shine s LYCRA®* v odtieni 304/255 RED VELVET nielenže sľubuje výdrž až 10 dní, no skutočne aj toľko vydrží. Pravdaže je jasné, že nie je taký krásny lesklý a bezchybný ako v prvé dni, no stále je svetu súci :))
Laky tejto značky som doposiaľ neskúšala, takže toto je moja prvotina. Páči sa mi na ňom, že pred a po použití už nemusím použiť ani podkladový lak a ani nadlak, pretože toto je v podstate 3v1. Rovnako mi vyhovuje Superior Salon Pro plochý, široký a zaoblený štetček, ktorý výborne lakuje nechty bez toho, aby zbytočne ušpinil kožtičku okolo nechtov! Pri plusoch však ešte nekončím, pretože na lakovanie mi stačí jedna jediná vrstva, takže toto všetko - spolu s vlastnosťou 3v1 mi neskutočne šetrí čas, nakoľko bežne používam vždy podkladový lak, potom 2 vrstvy farebného a ešte následne na to všetko aj nadlak...
Objem - 12ml
Cena - 5,99€
A čo Vy, poznáte alebo používate Astor laky, ak áno - ako ste s nimi spokojné?

3 komentáre:

  1. Laky od téhle značky nepoužívám :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť