10. 12. 2013

Winterlicious TAG

Ahojte bambuľky, dnes ráno ma poštárka potešila balíčkom - darčekom pod stromček, v podobe poďakovania od značky Schwarzkopf za doterajšiu spoluprácu. Vôbec som netušila, že mi niečo podobné príde, takže som bola o to viac prekvapenejšia a vyčarilo mi to i v tento upršaný deň úsmev na tvári!
Dnes sa mi nechce zaoberať sa žiadnou recenziou, a tak som sa rozhodla spestriť si večer zimným TAG-om, keďže už dávnejšie sme tu žiadny nemali... Tak sa teda vrhnime na otázky:
1. Obľúbený zimný lak?
Za posledný pol rok sa moja zbierka lakov rozšírila tak, aby by som si nikdy nebola myslela, a teda je jasné, že nemám najobľúbenejší lak. Osvedčila sa mi však kombinácia týchto dvoch lakov od Sally Hansen. Inak v DM drogériách sú už dostupné aj FUZZY COAT, teraz aj za akciovú cenu 4,99€, takže ak Vás zaujal na mojich fotkách, bežte nakupovať :)) Samozrejme dostupné sú v rôznych odtieňoch!
2. Obľúbený zimný produkt na pery?
Tu jednoznačne na plnej čiare vyhráva balzamík od Biodermy, ktorý by som momentálne nevymenila za nič na svete! Vynikajúca hydratácia a k tomu krásna vôňa...
3. Najviac nosený zimný kus oblečenia?
 Zamilovala som si tento pulovrík so zlatými nitkami, ktorý je teplučký, a teda spĺňa moje požiadavky na zimné oblečenie :))
4. Najviac nosený zimný doplnok?
Tu nesmie chýbať teplučký šál - všeobecne. Tento na fotografii je môj najnovší, a už teraz si dovolím tvrdiť, že bude aj najviac noseným tohtoročnú zimu. Miestami má na sebe flitríky, ktoré sa krásne odrážajú a lesknú :)
5. Obľúbená zimná vôňa/sviečka?
V tejto kategórii tiež nemám jednu obľúbenú vec, no tak všeobecne mám rada vôňu vanilky, škorice, prípadne takú tú klasickú vianočnú zmes :) Aktuálne mi vo svietniku horí sviečka od PartyLite.
Ak by sa ma však náhodou niekto spýtal, ktorá je moja najneobľúbenejšia vôňa sviečky, vtedy narovinu poviem, že je to vôňa ihličia, z ktorej mi treští hlava celé hodiny...! Hrôza :D
6. Obľúbený zimný nápoj?
Najčastejšie asi pijem čaj, sem tam kávu- tú však nemusím mať na dennom poriadku...  Teraz som si obľúbila novinku od Mistral-u Spicy Tea Lemon twist s takou štipkou korenistej príchute. Všetky ovocné a presladené čaje majú momentálne u mňa červenú, takže sa teším tejto príjemnej zmene! Čo sa týka kávy, na čele sú Nescafé Dolce Gusto, hlavne Latte Macchiato :))
7. Obľúbená vianočná pesnička?
Je ich nespočetné množstvo, ale napr. Feliz Navidad - navyše v podaní tejto krásnej bábiky by som ju dokázala počúvať stále dookola, aj bežne počas roka :)) Ak ste túto verziu ešte nevideli, tak Vám to nariaďujem! :))
9. Obľúbené vianočné jedlo/pochúťka?
Celá štedrovečerná večera. Po tom celom dni pôstenia sa si ju vždy naplno vychutnám!
10. Obľúbená vianočná dekorácia tohto roku?
Vlastnoručne robený veniec na dvere. Ešte naň pôjde hore mašľa a zajtra šup-šup na svoje miestečko. Neviem či sa Vám páči, no ja sa naň neviem vynadívať :))
11. Čo je na 1. priečke môjho vianočného zoznamu?
Zdravie pre celú moju rodinku. To je najdôležitejšie! Potom som ešte túžila po zrkadlovke, ale už som ju dostala trošku skôr ako pod vianočný stromček, takže sa len vytešujem a fotím čo sa len dá...
12. Aké sú moje plány na vianočné prázdniny?
Relax, relax, relax... Kdekoľvek sa len bude dať :) Budem mať aj viac času na pripravovanie článkov a recenzií pre Vás, a už teraz sa neviem dočkať prvého poriadneho snehu - milujem totiž prechádzky, keď tak krásne padá sneh a všade je neuveriteľné ticho a pokoj...
Páčilo sa Vám moje spracovanie tohto TAG-u? Budem sa tešiť na Vaše komentáre :))

5 komentárov: