16. 12. 2013

TONI&GUY prípravky na vlasy

S touto značkou to bola moja premiéra, to znamená, že som sa na testovanie veľmi tešila, pretože som mala veľké očakávania, keďže sa jedná o dosť vychýrenú značku.
Momentálne už nejaký ten týždeň používam túto dvojicu - šampón Cleanse pre jemné vlasy a kondicionér taktiež pre jemné vlasy, čo v podstate aj moje vlasy sú, takže je tento pár ušitý ako na mieru :)
Už balením sa odlišujú od nižšej cenovej kategórii a značiek, ktoré bežne dostať v drogérii. A aj čo sa kvality týka, tak sa to nedá s nimi porovnať. Nie nadarmo sa vraví, čím drahšie tým lepšie. Pravdaže nie vždy to platí, no v tomto prípade s týmto "porekadlom" musím iba súhlasiť!
Tak poďme pekne po poriadku, a teda najskôr si bližšie predstavíme šampón, ktorý vlasy ošetrí šetrne a jemne bez toho, aby ich nejako zbytočne zaťažoval. Posilňuje vlasové vlákna, a samotným vlasom pridáva na objeme.
Na jedno použitie ho stačí použiť celkom menšie množstvo, pretože pení výborne, tak ako sa na drahší šampón patrí. Má jemnú, nevtieravú vôňu, a čo je najhlavnejšie, vlasy dokonale zbaví všetkých nečistôt, ktoré sa počas dňa do vlasov dostanú!
Následne na vlasy nanášam kondicionér, ktorý nesie názov Nourish. Je to v podstate výživa a starostlivosť pre jemný a bohatý objem bez zaťaženia vlasov. Vôňa mi pripadá o niečo výraznejšia, akú má jeho kolega. Ale viete čo sa mi páči najviac? Tie, ktoré čítate moje testy a recenzie pravidelne, už určite viete, že nie som veľkou zástankyňou niekoľko minút pôsobiacich kondicionérov, a práve tento mi z tohto hľadiska vyhovuje najviac ako sa len dá. Netreba ho nechávať nijako extra dlho pôsobiť, lebo sa zmýva ihneď po nanesení! SUPER SUPER a ešte raz SUPER! :)) Vlasom skutočne po umytí dodávajú na objeme, krásne voňajú až do najbližšieho umytia, a zdá sa mi, že sa mi z týchto produktov až tak vlasy nemastia ako predtým... Trošku mimo, ale na oboch produktoch sa nachádza QR kód, takže ak by ste mali záujem dostať sa priamo na web stránku, stačí si ho oskenovať, či už do telefónu alebo tabletu :)
Oba prípravky majú po 250ml a približná cena každého je 8,20€, čo síce nie je málo, ale nie je to ani žiadna astronomická suma...
V ponuke má táto značka rôzne tipy a druhý vlasových prípravkov cez šampóny, kondicionéri, laky na vlasy, dokonca i prípravky určené pre pánov.
Veľmi by ma zaujímalo, aké produkty na vlasy používate Vy? Či špeciálne zháňate po kaderníckych salónoch, alebo si bohate vystačíte so značkami z drogérií, napr. ako je Schauma, Gliss Kur, Dove a mnoho ďalších, prípadne si i objednávate z katalógov ako je AVON a ORIFLAME...?
Ak ešte náhodou nemáte pre niekoho darček, a chceli by ste niečo kvalitnejšie pre svojich blízkych, verím, že táto značka by ich nesklamala ani v najmenšom. Pravdaže je potrebné zistiť približne aký typ vlasov majú, a podľa toho sa riadiť pri nákupe. Ja osobne uprednostňujem e-shopy, lebo tam si nájdem všetky potrebné informácie, a nemusím stráviť dlhé hodiny behaním po drogérii... To je pre mňa doslova utrpením, a ešte ja, taká nerozhodná osoba :)

2 komentáre:

  1. Ja mám teraz suchý šampón Toni and Guy som spokojná, našla som si ho v mikulášskom balíčku:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Kolektivní rozum - Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60 % větší pravděpodobnost výhry

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovedaťOdstrániť