27. 12. 2013

Set rozjasňovačov

Pekné ránko Vám prajem! Boli ste včera na nejakej Štefanskej tancovačke? Mňa dnes v schránke čakal darček za spoluprácu, preto by som Vám ho rada v krátkosti predstavila a aj stránku odkiaľ ho mám.
V podstate ide o make-up sadu rozjasňovačov. Zatiaľ si však nie som celkom istá na čo konkrétny kus použiť, takže budem vďačná, ak mi dáte tipy, pretože s niečím podobným skúsenosť nemám...
V maily mi bolo napísané, že tento setík dorazí 10-14dní po objednaní, a nakoľko som objednávala 16.12., popri tých sviatkoch to prišlo už dnes, takže dodanie musím iba pochváliť! Pridávam ešte pár informácií o stránke, ktorej za zaslanie veľmi pekne ďakujem :)
StrawberryNET.com je najväčší online predajca zľavnenej dekoratívnej kozmetiky, parfémov, kozmetiky a vlasovej kozmetiky na svete. Majú v ponuke viac než 30 000 produktov od viac ako 600 popredných značiek – všetko so zľavou AŽ do 60%. Ponúkajú tiež dopravu ZDARMA pri všetkých objednávkach!
Celú ponuku si môžete pozrieť na nasledovnom linku - http://www.strawberrynet.com?trackid=9181600374

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára