2. 12. 2013

SALLY HANSEN Complete Salon Manicure laky na nechty - 3.časť

Čaute ženy :) Ako sa máte? Vonku je už riadna zima, tak by som už aj celkom prijala nejaký ten sniežik :)) Práve som si nalakovala nechty po dlhej dobe načerveno, a uvedomila som si, že týmto lakom uzatváram moju aktuálne zbierku lakov Salon Manicure. Vlastne už som Vám ukázala väčšinu, no dva dopĺňam teraz. Každý má niečo do seba. Ja na nich obľubujem hlavne tú neskutočnú výdrž, tú budem kľudne vychvaľovať aj do nebies! :)
Ak by Vás zaujímala podrobnejšia recenzia, nájdete ju TU - v 1.časti. V pozadí fotiek vidno môj DIY veniec na dvere, ktorý keď bude dokončený a bude visieť na dverách, odfotím, ak budete chcieť :) A ako vidíte, aktuálne som si nechty dosť zostrihala. Na spodných fotkách mám ešte dlhé :))
Nabudúce sa už môžete tešiť na ďalšiu recenziu a sériu fotiek lakov, tentokrát to ale budú Xtreme Wear, ktorých mám, ak dobre rátam spolu 10ks...
Prajem Vám všetkým úspešný týždeň, a dúfam, že nakupujete darčeky priebežne ako ja, lebo naraz by som z toho mala chaos :))

9 komentárov:

  1. aké máš dlhé nechtíky....ten druhý odtieň laku je ako presne pre mňa...takýchto odtieňov mám niekoľko a nosím ich veľmi rada

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I ten odstín 372 vypadá báječně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. náádhera.. oba odstíny jsou skvělé! obdivuju, jak si někdo může tak krásně nalakovat nehty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Červený odstín je prostě nádherný, ale i druhý je velmi zvláštní a líbí se mi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ten červený je úžasný... Mám rovnaký, len trošku iný odtieň.. :-)

    Visit Papi Lapi Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie sú krásne... červené laky mám veľmi rada, a tento vyzerá tiež úžasne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. teraz mám obdobie kedy sa mi strašne páčia krátke nechty, ale ako vidím tie tvoj krásne dlhé asi si ich zase nechám narásť, nie je nad tú červenú klasiku

    OdpovedaťOdstrániť