12. 12. 2013

LADYBOX listopad/november 2013 - 1.časť

Obsah novembrového Ladyboxu mám už odskúšaný z každej strany, tak je najvyšší čas okomentovať prvú polovicu produktov :) 
Na začiatok si však ukážeme ako vyzerala minulomesačná škatuľka. Musíme mi dať za pravdu, že je skutočne pekne spracovaná, a mne osobne sa na nej páči každučký jeden detail!
Tu už môžete vidieť obsah. Našla som si 4 plné  produkty - Himalaya Herbals peeling, Lady Speed Stick Gel Aloe, Lambre krém na ruky a nechty a MeMeMe ceruzku na oči, a 3 vzorky - STEAMCREAM krém a dva Salcura spreje v cestovnom balení. Ceruzka na oči sa v čase fotenia nachádzala v kozmetickej taštičke mojej maminy, takže ju nájdete až v 2. časti recenzie o pár dní :)
Dnes si pár viet napíšeme o Lady Speed Stick, Lambre kréme na ruky a vzorke STEAMCREAM.  
Lady Speed Stick Gél som už teda po pravde nemala veľmi dávno, pretože skôr uprednostňujem sprejovú formu antiperspirantov, prípadne tuhú. No keď sa naskytne aj takýto gélový, či guličkový antiperspirant, nemám žiadny extrémny problém, avšak sama by som si ho asi cielene nekúpila. Balenie je také, ako si ho aj spred niekoľkých rokov pamätám. Konkrétne tento má obsahovať ALOE - moje obľúbené :) Vôňa je taká zvláštna, no nie zlá. Gél obsahuje špeciálne častice, ktoré sa postupne uvoľňujú a vďaka tomu bojujú proti potu a zápachu celý deň. Tak znie popis na pribalenej kartičke v LB. A na obale sa nachádza informácia, že by mal vydržať 24H. Teraz v zime sa našťastie nijako extra nepotím, takže mi bohate vystačí. V celku som s ním spokojná, akurát je potrebné si ho nanášať niekoľko minút pred samotným obliekaním, aby poriadne na pokožke zaschol. Čo sa týka bielych škvŕn, mne osobne zatiaľ žiadne nezanechal :)
Obsah - 65g 
Cena - 76,90Kč
Hydroaktívny krém na ruky a nechty značky Lambre ma veľmi potešil, pretože v zimnom období ich miniem nespočetné množstvo. I keď je to môj 1. produkt od tejto značky, už po prvom použití som vedela, že ho budem používať pravidelne a rada :) Je určený pre každodennú pravidelnú regeneráciu a starostlivosť o citlivú pokožku rúk. Spevňuje krehké nechty, bojuje proti ich lámaniu a rýchlo sa vstrebáva. Popri tom všetkom ešte obsahuje i ALOE VERA A D-PANTHENOL! Má veľmi peknú jemnú vôňu, no podstatnejší je samotný efekt po nanesení. Na rukách zanecháva akoby taký ochranný film, no zároveň nepôsobia mastným dojmom. Tento produkt ma milo prekvapil, a ak momentálne rozmýšľate nad kúpou krému na ruky, tak tento Vám odporúčam všetkými desiatimi.
Objem - 50ml
Cena - 89Kč
Dnes posledným spomenutým bude krém vo vzorkovom 2ml balení. Keď som čítala recenzie na tento Ladybox, kočky sa nesmierne tešili na tento svetovo známy krém, mne však táto značka dodnes nič nehovorí, som sama, alebo ho nepoznáte viaceré? :))
Tento super ultra ľahký hydratačný STEAMCREAM krém je vyrábaný z pary a čerstvých prírodných ingrediencií s vlastnosťou okamžitého vstrebávania sa. Je všestranného použitia, môžete ho použiť či už ako krém na tvár, prípadne masku, takisto aj na ruky a v podstate na celé telo. Nakoľko som mala iba vzorkové balenie, použila som ho raz na pleť, a zvyšok na ruky. Síce svoj hydratačný účel splnil, no nijako ma neohromil. Možno keby bola tá vôňa príjemnejšia, dala by som sa nahovoriť... Ale zase každému nám vyhovuje niečo iné, takže ak ho náhodou máte a ste s ním spokojné dajte mi vedieť, prípadne sa môžete vyjadriť k hociktorému produktu z dnešného postu :))
Bežná cena za plné 75g balenie je 460Kč.
Majte krásny deň!

4 komentáre:

  1. hroza des :) neviem si predstavit, ako by som zareagovala, kedby mi prislo nieco ako toto :))))

    blog she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto vydanie je podľa mňa prepadák.....bez fantázie a sám si človek asi nakúpi oveľa lepšie veci v drogérke :)...ale krabička je cute

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nelituji vůbec toho že jsem si ho neobjednala, protože věci nic moc teda :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ked som ho prvy krat videla povedala som si, ze sa mi omnoho viac paci ta krabicka ako tie produkty.. toto im velmi nevyslo..

    Viva la Vida

    OdpovedaťOdstrániť