26. 12. 2013

LADYBOX listopad/november 2013 - 2.časť

Myslím si, že už prešlo kopu času od obdržania tohto boxu, takže sa rovno pustíme do recenzie druhej polovice obsahu - peeling na tvár od Himalaya Herbals, hnedá ceruzka na oči značky MeMeMe a darčeky v cestovnom balení od značky Salcura.
Všetky tieto produkty a značky mi boli cudzie a neznáme. Milo ma však prekvapil len jeden produkt. Ak Vás zaujíma ktorý z nich to je, čítajte ďalej :)
A rovno začnem ním - peelingom na tvár. Najskôr Vám ho v krátkosti popíšem - špeciálne zloženie má silné čistiace účinky. Obsahuje nimbovník, ktorý je známy svojimi antibakteriálnymi schopnosťami - pomáha pri problémoch s akné, reguluje mastnotu a čistí póry, a drť z marhuľových jadierok, ktorá odstraňuje nečistoty a vyživuje a hydratuje pleť.
Konzistenciou je dosť hutný, a musím dosť silne zatlačiť tubu, kým vytlačím samotný produkt. Po vytlačení ma však prekvapila pekná, jemná vôňa, pripomínajúca mi jednu detskú kozmetiku Bubchen :) Peeling obsahuje jemné zrniečka, ktoré pleť vymasírujú a zbavia všetkých nečistôt. Pravdaže, akné mi úplne nezmizlo, no pleť mi drží v takej akoby "rovnováhe". S týmto produktom som teda spokojná a používam ho i naďalej... Má 75ml a jeho orientačná cena je 99,90Kč.


Ďalším produktom, ktorý sa nachádzal v tejto škatuľke je MeMeMe hnedá ceruzka na oči, ktorá spočiatku potešila, pretože hnedé ceruzky obľubujem. Problém bol v tom, že na chrbát ruky mi krásne kreslí, no akonáhle si ju dám na oči, vôbec nie je taká intenzívna a sýta :( Posunula som ju však maminke, a tá si ju pochvaľuje! Ako sa hovorí - 100 ľudí - 100 chutí :) Jej popis je nasledujúci:
"Mäkká, kĺzajúca sa textúra zaistí pohodlnú aplikáciu. dlhotrvajúca konzistencia zase dokonalé nalíčenie a precízne orámovanie očí celý deňi noc."
Ceruzka má 1,2g a jej cena je 149Kč.
A ako posledné spomeniem Mystery produkty vo forme sprejov, ten vľavo je určený na problematickú pleť s akné, a druhý na ekzém, lupienku, dermatitídu - z toho našťastie ani jedno nemám, takže som to vôbec nepoužila... Do toho prvého som však vkladala veľké nádeje, ale žiaľ zbytočne, používala som ho pravidelne každý večer, a práve vtedy som mala dosť viditeľné problémy s akné, no žiadne zlepšenie nenastalo, takže ma to zamrzelo :/
A čo vy? Boli ste spokojné s obsahom novembrového Ladyboxu? Našli ste si tam tiež pár obľúbencov rovnako ako ja?

1 komentár:

  1. mrzi ma, ze ti to na akne nepomohlo.. aj ja s tym stale bojujem.. peeling mam aj ja je fajn, ale akne nevylieci urcite sam o sebe..aspon nie to moje :/ od mememe sa mi pacili licenky..

    Dievcata pozyvam vas na giveaway o vianocnu hviezdu plnu prekvapeni
    TU

    OdpovedaťOdstrániť