25. 12. 2013

DERMACOL briliantový lesk na pery

Ahojte krásky, tak pochváľte sa mi čo krásne ste podostávali od Ježiška?? :) Ja som všetkým "zakázala" akúkoľvek kozmetiku, takže z tohto súdka mi nepribudlo vôbec nič :)) Nakoľko Vám mám stále o čom písať, nič kozmetické som si tento rok nepriala.
Dnes mám pre Vás report jedného mega trblietavého lesku na pery od Dermacolu...
V zimnom ročnom období sa mení, okrem iného, aj moja starostlivosť o pery. Uprednostňujem skôr niečo hutnejšie, s dlhou trvácnosťou. A práve v tomto duchu sa bude niesť dnešný test. Niečo bližšie si povieme o lesku značky Dermacol, ktorý nesie názov BRILLIANT LIP GLOSS. Ja som testovala odtieň č.12.
Celý test nájdete na tomto linku :) 
Teším sa na Vaše komentáre, a kľudne sa pochváľte čo všetko ste dostali!

1 komentár: