22. 12. 2013

ARTDECO LASH BOOSTER vyživujúca báza na riasy

Prajem Vám krásnu zlatú nedeľu kočky :)) Mňa zmohla chrípka, takže som celý deň väčšinu času iba v posteli, s teplým čajíkom a tabletkami. Toto budú hádam prvé Vianoce, čo budem chorá :( Keďže teda nemám nič iné na práci, stromček už stojí, upratané je, mám čas napísať Vám o skvelom produkte značky ARTDECO, ktorý sa mi dostal do rúk. Je ním vyživujúca báza na riasy, ktorá je obohatená o minerály a výťažky z morských rias. Jej jedinečné zloženie pokrýva každú riasu zvlášť, a zanecháva na nej dlhší a objemnejší vzhľad. Výťažky z červenej morskej riasy dokonale hydratujú, zvyšujú pružnosť a dodávajú riasam hodvábny lesk. Kombinácia hnedých morských rias naopak zvyšuje objem a hustotu rias, a tým dodávajú plnší vzhľad. Je vhodná pre všetky ženy - to znamená, že aj pre tie, ktoré majú citlivé oči. Je bez parfumácie a  nie je testovaná na zvieratách!
A čo by teda malo byť úlohou tejto bázy? Mala by zosilniť účinok akejkoľvek riasenky, a okrem účinkov popísaných v odseku vyššie by mala riasy aj vyživovať.
Použitie je úplne jednoduché, buď sa dá použiť na odlíčené riasy na noc, alebo ju naniesť ako "podklad" pod riasenku. Ja osobne ju nanášam denne už vyše 2 týždňov pred použitím riasenky. A po prvom nanesení som bola skutočne prekvapená, ako mi dokázala, ako by som to povedala, usporiadať riasy a dodať im iný rozmer. A som veľmi rada, že naozaj spĺňa to, že je vhodná i pre majiteľky citlivých očí, čo je aj môj prípad,  a fakt mi nijako oči nedráždi.
Baleniu taktiež nemám čo vytknúť. Viete, že mám rada jednoduché obaly, a tento navyše pôsobí tak luxusne. Písmenká sa vôbec neošúchali, takže aj z tohto hľadiska je to kvalita sama o sebe.
Od tejto nemeckej značky je to môj prvý produkt, a som veľmi rada, že sme si od prvej chvíle sadli a hneď sa skamarátili :)) Síce je trošku drahší - okolo 10-tich €/10ml, no po minutí tohto balenia si pravdepodobne zaobstarám ďalšie. To znamená, že som s produktom skutočne spokojná.
Slovensky si môžu ARTDECO kúpiť vo Fann parfumérii, a Češky napr. v tomto e-shope - http://www.artdecoshop.cz/.
Dúfam, že sa do utorku dám nejako dokopy, lebo teraz mám úplne zapchatý nos a len soplím a soplím :( Držte mi palce kočky! :) Papa

2 komentáre:

  1. Úha, ja mám takýto produkt od Pupy ale nalákala si ma aj toto vyskúšať. Cena 10,8 eur mi príde dosť vysoká, keďže ešte stále študujem, musím našetriť =).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obal je naozaj luxusný..Artdeco je klasika, ktora nesklame :) Želám skoré uzdravenie..

    Viva la Vida

    OdpovedaťOdstrániť