13. 11. 2013

SALLY HANSEN Complete Salon Manicure laky na nechty + FUZZY COAT - 2.časť

Ahojte krásky, ako sa mi mávate? Ja som včera strávila nejaký ten čas u kaderníčky, a namiesto vlasov tesne nad zadok, som si odniesla vlásky tesne pod plecia :)) Až si nájdem viac času, určite Vám sem postnem fotku.
Dnes tu nebudú žiadne dlhé obkecávačky, nakoľko o vlastnostiach a mojej spokojnosti s lakmi značky Sally Hansen ste si už mohli prečítať v TOMTO článku, resp. recenzii. Začínam kombináciou lakov, ktoré som mala iba pred pár dňami, a veľmi ma chytila za srdiečko. Jednoducho takejto nežnej ružovej sa nedá odolať :)
Fuzzy Coat sa pravdepodobne u nás, ani v ČR žiaľ zohnať nedá, no musím sa s Vami oň prostredníctvom fotiek podeliť! Tento nadlak má rýchloschnúcu funkciu s 3D textúrou. V ponuke je okrem tohto môjho odtieňu ešte v ďalších 7-ich, ktoré musia byť taktiež na nechtoch nádherné! Veľkou výhodou je, že sa tie čiastočky vôbec nezatrhávajú o oblečenie, vlasy, ani nič iné... Pretreba som ho ešte vrchným nadlakom a držal ako pribitý, až pokým som si nechty neodlakovala.
330 PEDAL TO THE METAL
Tak slečny, ktorý sa Vám páči najviac? V kufríku mi zostalo ešte pár, ktoré zatiaľ nemali šancu sa tu ukázať, takže v budúcnosti sa na ne môžete tešiť, a po nich sa už bližšie na zúbky pozrieme lakom Xtreme Wear :))

10 komentárov:

  1. všetky sú krásne :) ale jemnúčko ružovú zbožňujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fuzzy coat je perfektní! achjo, jak já bych ho chtěla! :/ :D <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňa veľmi zaujala tá 370tka a ten červený, ktorý som ti chválila už a facebooku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie prve ve fotky stym lakom ma zaujali ešte som taky nevidela parada:))
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Brala bych všechny barvy ♥♥♥

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow, musím říct, že všechny ty nehtíky vypadají parádně!!! Máš krásné nehty. Bezvadné barvičky.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherne laky a krásna manikúrka. Mne sa páčia úplne všetky, až na ten Fuzzy coat.. 100 ľudí = 100 chutí. Tá 414 absolútne nemá chybu , nádherná farba na jeseň.

    OdpovedaťOdstrániť