10. 11. 2013

Post venovaný maniačkam na laky :))

Koncom septembra som Vám v tomto článku ukázala lak, ktorý som už dávno túžila odskúšať a vďaka spolupráci so značkou Dermacol sa mi toto želanie splnilo. To však nebolo všetko :)) Na začiatku spolupráce každá blogerka vypĺňala dotazník, v ktorom sme mali možnosť uviesť, ktorých 5 produktov by sme rady vyskúšali. A tak som bola milo prekvapená, keď mi pred niekoľkými týždňami prišiel e-mail, že môžem očakávať ďalší balíček na testovanie, v ktorom som si našla ďalšie dva odtiene Glamour lakov a aj posledné produkty na želanie. Veľmi si to cením, že mi vyšli v ústrety, a mala som tak možnosť otestovať produkty podľa vlastného výberu! Veľká vďaka :)
Tieto laky už nebudem nijako špeciálne opisovať, viac sa dočítate v článku o prvom laku. Jediné dve "nevýhody" vidím v tom, že sa písmo z lakov rýchlo zošúpe a že na nich nikde nie je uvedený konkrétny odtieň, takže Vám ani neviem presne povedať aké odtiene mám... Alebo to tam je a nevšimla som si? Ak áno, budem rada ak mi napíšete, kde tieto údaje môžem nájsť. Laky sú jeden krajší od druhého, čiže sa ani neviem rozhodnúť pre jeden NAJ, každý má niečo do seba!
A zvyšnými produktami na želanie je vysúšač laku Rapid Dry a UV nadlak s vysokým leskom.
"Rapid Dry má inovatívne zloženie so silikónovými olejmi, ktoré zaistí zaschnutie laku na nechte do 45 s. Stačí iba 1 kvapka ihneď po nanesení laku. Dodá laku vysoko lesklý efekt."
Priznám sa, že ten časový údaj som nijako extra nekontrolovala a nesledovala, no je pravdou, že mi lak na nechtoch uschne podstatne rýchlejšie ako bez použitia vysúšaču. Na jeden necht skutočne stačí kvapknúť jednu kvapku, avšak trošičku mi prekáža pravdepodobne obsah silikónových olejov, pretože po použití mám končeky prstov mastné, a teda si ich musím buď utrieť do vreckovky, alebo si ísť umyť ruky. To je však chvíľková záležitosť a za to rýchle schnutie to určite stojí. Veľmi som si na tohto pomocníka zvykla, takže pri lakovaní naň nikdy nezabudnem :)
Obsah - 10ml
Cena - 5,29€
Žiaľ pri pridávaní fotky s použitím UV nadlakom sa kvalita fotky úplne zmenila a neviem s tým nič spraviť, takže si ju môžete pozrieť na naledovnom odkaze TU. Kvalitnejšia fotografia sa mi nepodarila, no myslím si, že na názornú ukážku to celkom postačuje.
"Nadlak pre vytvorenie finálnej vrstvy na nechte. Okamžite vytvára neuveriteľne lesklý ochranný film, ktorý žiari pod UV svetlom a zabraňuje blednutiu farebného laku."
No za tie 3-4 dni, čo zvyknem mať jeden lak na nechtoch mi asi nijako nezbledne, ale páči sa mi aký zanechá na nechtoch finálny lesk, ktorý vydrží až do odlakovania. Najviac som ale bola zvedavá, či naozaj bude fungovať pod UV svetlom, a keď si kliknete na odkaz vyššie, zistíte, že skutočne funguje :)) Neviem ako Vy, no ja som doteraz UV nadlak nemala, takže je to pre mňa veľmi milá "novinka" :)
Objem - 10ml
Cena - 3,79€
A čo vy? Používate nejaké produkty na nechty od tejto značky, ak áno, ako ste s nimi spokojné? Osvedčili sa Vám nejaké?

4 komentáre:

  1. Teda, ty laky jsou naprosto úžasný, někdy mě mrzí, že mám gelový nehty a nemůžu rychle skočit do drogerie a přelakovat to :-)

    Budu moc ráda, když se také zapojíš do giveaway, která právě probíhá na mém blogu > http://www.chicoco.cz/2013/11/fall-giveaway.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten prvý je uplne nadherny, ale tuto znacku nepouzivam. zatial

    OdpovedaťOdstrániť