15. 11. 2013

NOVINKY! DERMACOL Vampire Mascara a dvojfázový fluidný odličovač


Možno ste už postrehli a možno ani nie, no Dermacol si pred pár týždňami pre nás opäť pripravil pár noviniek, a medzi nimi sú aj tieto dve, o ktorých Vám dnes čo-to napíšem. Prvou novinkou je predlžujúca riasenka. Popis k nej znie nasledovne:
"Dlhé, plné a natočené mihalnice už nie sú len snom vďaka riasenke Dermacol Vampire. Tá dodá mihalniciam mega dĺžku a pomocou pružnej plastovej kefky ich dokonale vykreslí, fantasticky oddelí a zároveň rozčeše. Riasenka nevytvára hrudky a nedrobí sa. Po jej použití majú mihalnice intenzívnu čiernu farbu a zvodný tvar, ktorý vydrží dlhé hodiny. Jemná krémová textúra obalí mihalnice od korienkov až po končeky a tým ich nielen predĺži, ale zároveň im dodá plnosť. Je vhodná aj pre citlivé oči a nositeľky kontaktných šošoviek."
Na začiatku používania bola trošku mokrejšia ako som zvyknutá, no po pár použitiach sa rozpoužívala, a potom s ňou neboli už žiadne problémy. Čo ma prekvapilo je, že má celkom peknú vôňu, ktorá mi stále niečo pripomína, no žiaľ, neprišla som na to, čo to môže byť :) Chcem pochváliť aj samotnú kefku, hlavne teda to, že nie je obrovská, nakoľko som zistila, že tie mega kefky mi už nejako nevyhovujú. Som s ňou spokojná, a momentálne sú všetky ostatné odstavené a používam len túto asi až pokiaľ ju úplne neminiem :) Posledné mesiace si dosť zakladám na tom, aby mi riasenka oči nedráždila, pretože predtým sa mi stávalo, že ma oči štípali a svrbeli, takže niekoľkých riaseniek som už bola nútená sa zbaviť.
Objem - 8ml
Cena - 6,49€
Druhou novinkou je očný odličovač, na ktorý som si musela nejaký ten čas zvykať. Už je tomu nejaký ten rok, čo som mala naposledy takýto podobný, takže to bol trošku nezvyk pri používaní. Avšak doteraz som si nezvykla na to, že ho treba naozaj poriadne pretrepať, aby sa zložky kompletne rozmiešali. A kým si odlíčim jedno oko, zase sa oddelia, a musím trepať balením znova :D Ale čo sa týka odlíčenia, svoju prácu zvláda na jednotku. Ako aj k riasenke, i k nemu pridávam oficiálny popis:
"Pre jednoduché a šetrné odlíčenie očného make-upu je k dispozícii dvojfázový fluidný odličovač. Intenzívne sa stará o pleť v okolí očí a zanecháva ju dokonale čistú, tonizovanú a hebkú. Prvá olejová fáza zľahka rozpustí a odstráni aj vodoodolný a dlhotrvácny očný make-up. Druhá fáza zanechá pleť sviežu bez nepríjemného mastného filmu. Odličovač obsahuje nevädzový extrakt, bavlníkový olej a panthenol, vďaka ktorým je pleť v okolí očí osviežená, vyživená a bez podráždenia. Neobsahuje alkohol a je neparfémovaný. Je vhodný pre citlivé očné okolie a oči s kontaktnými šošovkami."
Odličuje kvalitne a teda aj ten čas navyše strávený trepaním balenia stojí za to. Nijako nedráždi moje citlivé oči, a tak ho teraz rada a denne používam. 
Objem - 120ml
Cena -  4,59€ 
Kúpili ste si tiež niektorú z týchto noviniek? V tom prípade mi môžete v komentári zanechať Váš názor, či ste s produktom spokojné alebo nie... 

1 komentár:

  1. Tú špirálu som dneska videla v EMME a akurát som si hovorila, že by som rada videla výsledok :) Pekné, len škoda, že mi silikoónové kefky veľmi nevyhovujú.
    Donny

    OdpovedaťOdstrániť