5. 11. 2013

NOVINKA! GOSH CC CREAM

Po obrovskom boom-e BB krémov, ktorý začal približne začiatkom min. roka, sa teraz posúvame v abecede o krok ďalej, a teda aktuálne na trhu nájdeme už aj CC krémy. No na webe som, ak sa nemýlim zhliadla už aj DD krémy - predpokladám, že tie k nám na Slovensko dorazia v priebehu budúceho roka :)
Zatiaľčo z BB krémov som mala možnosť vyskúšať rozličné značky(nie som si istá, no iste ich bolo viac ako 5), CC krém som testovala zatiaľ práve od mojej najobľúbenejšej značky GOSH. Nakoľko už aj s BB krémom som bola v celku spokojná, až na to, že mne osobne by vyhovovala väčšia krycia schopnosť, už pred samotným testovaním som v kútiku duše tušila, že ma určite táto novinka nesklame :) Na začiatok pridávam oficiálny obrázok, na ktorom nájdete všetky potrebné informácie.
Balenie je čiernej farby doplnené bielym a krikľavo zeleným písmom, ktoré tomu celému dodáva iný rozmer a určite sa vymyká akejkoľvek fádnosti :) Čo sa týka dávkovania, páči sa mi, že sa nachádza na spodnej časti, a teda pri použití stačí tubu zľahka stlačiť a CC krém aplikovať. Počas testovania som sa dopracovala k záveru, že sa mi krém aplikuje lepšie prstami ako štetcom na make-up. Už je tomu nejaký mesiac, čo som mala posledný BB krém, a po čase teda musím uznať, že je to super pocit mať na sebe len CC krém oproti predošlému obdobiu kedy som si vždy nanášala denný krém, podkladovú bázu a make-up. Perfektne to šetrí čas, a aj pleťpôsobí krajšie a vzdušnejšie.
Spomedzi 4 odtieňov, ktoré môžete vidieť na obrázku vyššie, mám odtieň 03 Sand, ktorý mi dokonale sadol k odtieňu pleti. A ako som teda s novinkou spokojná? CC krém mi sadol viac ako som predpokladala. Myslela som si totiž, že bude mať približne rovnakú kryciu schopnosť ako jeho brat BB krém, no zmýlila som sa, pretože výborne prekryje všetky moje nedokonalosti. Dovolím si tvrdiť, že je to úplne najlepší krém spomedzi BB a CC krémov, ktoré som doposiaľ vyskúšala! Po minutí zásob si určite dokúpim nové balenie, lebo sa mi veľmi páči myšlienka toho, že namiesto cca 15 min. venovania sa nanášaniu denného krému, podkladovej bázy a make-upu, mi bohate vystačia také 3 minútky :)) Taktiež som spokojná s hydratačnými a rozjasňujúcimi účinkami. Samozrejme použitie púdru na moju mastnejšiu T-zónu je u mňa viac než potrebné, no skutočne tomuto produktu nemám čo vytknúť a môžem Vám ho s čistým svedomím odporúčať. Určite stojí za to!

Objem - 30ml
Cena - 12,50€

Ak ste ho už niektoré vyskúšali, budem rada, keď sa v komentároch podelíte o to, ako ste s ním spokojné Vy :)

3 komentáre:

  1. nto aby som vyskusala:) vdaka za tip:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hello I'am Chris
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 188 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak už ho mám napsaný v "sešitě přání" ;-), krásně umíš lákat. ;-)
    Vivi

    Giveaway Starbucks

    OdpovedaťOdstrániť