14. 11. 2013

MIKULÁŠSKA GIVEAWAY

Keď už sa blíži ten Mikuláš, rozhodla som si pre Vás pripraviť jedno prekvapenie v podobe ďalšej Giveaway, ktorá bude končiť posledným novembrovým dňom, aby mala výherkyňa dostatok času na zaslanie adresy, a aby jej toto prekvapenie stihlo prísť na Mikuláša :))
Podmienky sú jednoduché:
- byť zo SR alebo ČR,
- byť fanúšikom môjho blogu prostredníctvom GFC(Google Friend Connect),
- byť fanúšikom mojej FB skupiny TU
- a zanechať na seba v komentári e-mail.
Tie, ktoré chcete zostať v utajení, no napriek tomu, by ste sa rady zapojili, kľudne mi môžete napísať aj do správ na FB skupinu!
Nie je podmienkou - napísať, čo sa Vám na mojom blogu páči/nepáči, čo by ste zmenili, prípadne čokoľvek iné :)
Veľa šťastia prajem! Vaša Nelka :)

111 komentárov:

  1. Juuuui :-) , třeba se jednou štěstí usměje :-).
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. langmaierova1@seznam.cz
    Tvůj blog se mi líbí je pestrý a nic bych neměnila

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sledujem oboje.
    natalyadameova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sledujem :)
    myslím, že každý si robí blog tak ako sa jemu páči, a vystihuje ho :) ja by som možno zmenila čierne pozadie za iné, ale keďže je tvoj blog redblackwhite, tak už by to asi nedávalo veľmi zmysel ;) takže tak :D
    veo.baginova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Juu překvápko :D
    thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sledujem aj cez GFC aj na FB :)
    lama.guanako@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahoj Nelka,tak sa zapájam aj ja :) sledujem na fb ako L.A.
    lu-cinda(at)azet.sk
    mne sa moc nepáči to čierne pozadie na blogu :(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. zapaájam sa veľmi rada :)
    sledujem aj cez GFC aj na Fb

    romanakuzmova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jediné, co bych vytkla,je černé pozadí, jinak se mi Tvůj blog líbí maximálně :))
    sleduji před FB i GFC
    eapril@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. možno to čierne pozadie, ale až tak to nevadí
    inač recenzie maš ok a fotky sú tiež na úrovni, sledujem ťa rada
    maria.galdun@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. -Splněno
    -Splněno
    -Splněno
    -A meil: Nikinkira@gmail.com :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Takéto prekvapká mám rada:)
    dalila2809svk@gmail.com
    FB: Dalila Insummerrain

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hoho, co to asi je :D
    FB, GFC: Monika Indráková
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. fb: Miriama Dž, gfc: mima nováková, mail: upjs.student21@gmail.com
    Čo sa týka tvojho blogu mne sa páči, práveže to čierne pozadie sa mi páči, lebo je na ňom dobre vidieť text aj veci. A mám rada recenzie viackrát som sa už inšpirovala a dala som na tvoje rady:) takže asi len tak ďalej.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. všetko splnené:)
    petrakomarova1998@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jeeej, super :)
    donny.barbaricova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Vše splněno :)
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. minarikovaromana@gmail.com

    Zaujímalo by ma čo je vo vnútri :D Ale tak počkáme si :D Len nech už je také ta vianočná atmosféra :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. vše splněno :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Copak je to asi za překvápko?? ;) Moc ráda se zapojím do soutěže. Podmínky splněny. Blog je super, nic bych něměnila. Přeji všem krásného Mikuláše! :) hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. veronika bejdova
    veronika.bejdova@gmail.com
    a zmenila by som nič :D nie nie, neurazilo by ma vidieť častejšie nejaké líčenia

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Jé..nadílka :) Tak to se zapojím..na fb sleduju už delší dobu a jinak všechny další podmínky také splňuju. Můj mail je StochlovaAdela@seznam.cz
    Měj se krásně, Dullsi :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  23. mia.pieronova@gmail.com
    na FB ťa sledujem pod menom Mária Pieronová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. nikola.dudicova@gmail.com
    Na FB ťa sledujem ako : Nikolka Nikolinda Dudičová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. jediné čo sa mi nepáči že nie som taká šikovný ako ty :( LenuskaDurajkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Štve mě že si neumím ani pkně nalakovat nehty a to fakt trénuju, váážně :D
    wr55@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Sledujem :) aj na FB už dávno :)
    email 333LPS1@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  28. no som zvedavá, čo si vymyslela :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Mohla by si raz za cas uverejnit aj svoje fotografie, nemyslim nejake osobne, ale tak aby sme sa o tebe viac dozvedeli.. :)

    Dievcata aj u mna je GW o 2 neonove nahrdelniky:): Giveaway Viva la Vida

    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Jé, milujem prekvapenia! :)
    Samozrejme sledujem cez GFC (pod menom Z) aj FB (Fashion Obsession) :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. sleduji jako El
    eliota@centrum.cz
    like splněn :)

    jsem zvědavá, co to bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Taký bonusový darček by ma veľmi potešil :) Tvoj blog sledujem pravidelne, máš naozaj na úrovni blog akurát nemám už veľmi čas sledovať to a ani sa starť o môj blog tak som rada ak aspoň niekedy :) Sledujem ťa aj na FB a v prípade výhry ti mailom pošlem moje meno aby som ho nemusela písať tu a môžeš si to odkontrolovať :)
    angelity.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Sleduji pres bloglovin, tak snad to nevadi...
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Sleduji :)
    Myslím, že každý by měl psát blog tak, jak chce on, takže bych se na nějaké komentáře moc neohlížela :D Ale třeba mně přijde to černé pozadí takové trošku drsné :D Ale zase na druhou stranu chápu, že to vychází z názvu blogu :) Takže asi tak, no :D
    misula.3@seznam.cz
    On my purple way!

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Sleduje aj lajkujem pod menom Martina Metesová :)
    na tvojom blogu je všetko super, len to pozadie by nemuselo byť čierne :)
    lolekbolekm@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. GFC- Katie
    FB- Katarína Poláčiková
    e-mail- katinpol@gmail.com ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. GFC a FB: Alexandra Fekete
    email: falexa.alex@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Zajímalo by mě co krásného se v balíčku ukrývá :)
    GFC A FB: Šárka Poláků
    polisa@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC:aleachim15
    FB: Michaela Loffler

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. strakovamichaela123.blog.cz17 novembra, 2013 16:49

    Email michaelkastrakova@seznam.cz
    Co v nem asi je?

    OdpovedaťOdstrániť
  41. rpattz2498@gmail.com

    FB: Kika Florová

    OdpovedaťOdstrániť
  42. SR
    GFC: Lenka Ďurčeková
    FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  44. fb-Jana Svobodová
    gfc-jananulka.9@gmail.com

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  45. GFC: Andrea Zuravcikova
    FB: Andrea A. Žuravčíková

    andrea.zuravcikova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  46. sleduju jako Mellusena, na fb jako Alžběta Nechutná :P
    hittepetit@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  47. sleduju jako Peťule a na FB Péťa Turoňová :)
    peta.turonova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. sleduji pod svým jménem :)
    lchludilova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  49. vanca7@gmail.com a sledujem ako Wendy Klčová :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  50. sarushik.happy@gmail.com

    po dlhom čase som našla premakany slovensky blog :) palec hore :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  51. GFC: LusiLue
    FB: Lucie Black
    Lusy.Lue@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  52. sledujem cez GFC aj cez FB :)
    email: cechvalovazuzana@gmail.com
    páči sa mi tvôj štýl písania

    OdpovedaťOdstrániť
  53. GFC Naty Sweet
    FB Naty Vav.
    naty.sweett@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Jsem zvědavá, co je v balíčku :)

    cervena-veronika@seznam.cz
    Všude sleduju aka Veronika Červená

    OdpovedaťOdstrániť
  55. GFC: Veronika Nikkie Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    veronika.hajtmankova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Zuzana Stanko
    sueandcolours@gmail.com
    www.sueandcolours.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  57. to podstatné tu je..inšpirácie..
    driecnaslecna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. GFC: ZdeňkaM
    FB: ZM Prodej
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. GFC aj FB:dominika sedliaková
    ddbauer2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Sleduju přes GFC: Ellkerka
    Jsem z: ČR
    Laikuju Fb stránku.
    E-mail: elisabeth.izabella@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  61. sledujem ťa už dávno :D

    uharcekovav@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Sledujem všade :))) zavodska.kikus@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. som so SR, sledujem ako Babapp

    babapp@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť