26. 11. 2013

LADYBOX říjen/október 2013 - 2. časť

Tak už aj šampón a kondicionér mám poriadne otestované, to znamená, že sa môžeme pustiť do recenzií :)) Rúž som si obľúbila okamžite, no už sa do prvej recenzie nezmestil...
Poďme sa teda spolu pozrieť na mýtický svet olejov, ktoré od nepamäti ľudia obdivovali pre ich výživné a ochranné vlastnosti. Boli využívané od aromaterapie a masáží, až po využitie v kozmetike.
MYTHIC OIL rada vznikla spojením siedmich legendárnych olejov. Jedinečné sú pre svoje vyživujúce, antioxidačné a regeneračné schopnosti. Vlasom dodávajú hebkosť a lesk! Aktuálne sa MYTHIC OIL rozširuje o radu Souffle d´Or, pre ľahkosť a lesk pre všetky typy vlasov bez zaťaženia.
Ako som už vyššie spomínala, mnou testované produkty sú vhodné pre všetky typy vlasov, dokonca i pre jemné vlasy. Obsahujú vzácny argánový a saflorový olej pre dodanie výživy, vzdušnosti a lesku bez zaťaženia vlasov! Majú priezračnú textúru so zlatými čiastočkami, ktorým sa jednoducho nedá odolať. Aspoň mňa ihneď zaujali na pohľad!
Dizajnom si ma získali od prvej chvíle. Pôsobia  luxusne, navyše zlatú farbu a trblietky mám rada, takže to im iba dodáva na kráse. Pravdaže, tie zlaté čiastočky Vám po umytí na vlasoch nezostanú, no bez nich by to jednoducho nebolo ono! Šampón d neobsahuje silikóny, čo určite nie je na zahodenie!
ostatočne pení, vlasy zbaví všetkých nečistôt a krásne vonia. Dokonca vôňa mi na vlasoch vydrží nasledujúce dva dni, teda to ďalšieho umytia vlasov. Navyše
Oba produkty boli v plnom balení - šampón 250ml(249Kč) a kondicionér 190ml(319Kč). Moje zhodnotenie po skoro mesačnom pravidelnom používaní je, že tieto produkty určite stoja za vyskúšanie, pretože mám o moje vlasy perfektne postarané! 
A posledným produktom v Ladyboxe bol rúž od značky Catrice. Spočiatku som bola veľmi preľaknutá, a istá tým, že tento rúž určite nevyužijem, lebo je neskutočne výrazný, a teda nič pre mňa. Avšak nedalo mi to, a predsa len som ho odskúšala. A nestačila som sa diviť. Navyše som ho použila na nahé pery bez balzamu! Neverila som vlastným očiam a perám :) Je vynikajúco hydratujúci a vôbec nie je taký výrazný ako sa na prvý pohľad zdá. Na perách pôsobí decentne, a ja mu teraz skutočne nemám čo vytknúť! Používam ho teraz dosť často :) Páči sa mi aj obal, ktorý rovnako ako produkty vyššie, pôsobí tiež luxusným dojmom.
Pridávam aj pár oficiálnych viet o produkte: ľahká formula a super krémová textúra sa ľahko nanáša - pre maximálny lesk. Rúž je dostupný v 8 odtieňoch. Má 3,5g a jeho cena je 104Kč.
Dovolím si tento produkt hodnotiť ako OBJAV ROKA, aspoň pre mňa určite :) A ako vyzerá na perách, presvedčte sa na fotografii nižšie, nech sa páči! Prajem Vám ešte príjemný zvyšok večera.
P.S. Včera mi prišiel už aj novembrový Ladybox, takže o pár týždňov sa môžete tešiť aj na recenzie produktov, ktoré v sebe skrýval.
Tak čo naň hovoríte? Krásny nádherný je podľa mňa :))

4 komentáre:

  1. Ta rtěnka vypadá fantasticky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja by som sa tiez prelakla,ale na perach vyzera suprovo :) sama by som si najskor mythic oil nekupila, ale ak by som ich nasla v lady boxe ako ty, urcite by som sa potesila :) neviem, preco nejak ma neoslovili, neviem, ci to nie je aj tou masivnou reklamou..hm..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Produkty na vlasy musí být výborné!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. milujem rúže od catrice, mám tmavo červený a ten je úžasný :) bol môj prvý a ostáva medzi srdcovkami! ale vyskúšam asi aj tento ružový :)

    OdpovedaťOdstrániť