17. 11. 2013

LADYBOX říjen/október 2013 - 1. časť

Prešlo už niekoľko týždňov odo dňa, kedy sa mi dostal do rúk októbrový Ladybox, a tak nadišla tá pravá chvíľa na zrecenzovanie prvej časti obsahu. Práve som si zapálila dnes kúpenú škoricovú sviečku, tak sa môžeme do toho pustiť :)) Na vrchu škatuľky bol akoby zlatý poprašok, ktorý nadväzuje k obsahu balenia, a to k značke L´oreal Professionnel, konkrétne k rade Mythic Oil(šampón a kondicionér) v plných baleniach. Ďalej sa v nej nachádzala "platýnková" maska od kórejskej značky Skin79. V plných baleniach boli tiež produkty značky Catrice - riasenka a rúž, a vo vzorkovom balení som si našla ešte telové maslo značky Palmer´s.
Ako prvú som ihneď po doručení zo zvedavosti otestovala pleťovú masku na tvár, ktorá však nie je iba taká obyčajná. Ako vidíte na fotografii nižšie, je to doslova maska, ktorá je pekne poskladaná do "vzorkového" balenia, a je nasiaknutá nejakými účinnými produktami :) Po jej vytiahnutí si ju jednoducho aplikujete na navlhčenú pleť. Moja by mala mať účinky perlového rozjasnenia a prečistenia. Po jednom použití sa to však nedá úplne objektívne posúdiť, no na pleti mi zanechala príjemný pocit. Nechala som ju pôsobiť presne podľa návodu 20minút a zvyšky som vmasírovala do pleti.
Inak čo sa týka vyrezania, vôbec mi na pleť nesadlo. Bolo to celkovo také väčšie ako moja tvár, a teda oči, nos ani ústa mi skoro nebolo ani vidieť, takže možno by bola vhodnejšia nejaká menšia, ale to je len maličkosť :)) Ak by ste mali záujem o kúpu takejto masky, ktorá je navyše v ďalších 4 variantoch(upokojenie a hydratácia, medová hydratácia a výživa, spevnenie a revitalizácia a upokojenie a uvoľnenie), môžete si ju, prípadne čokoľvek iné objednať na stránke www.bb-cream.cz. Cena takejto 20ml masky je 30Kč.
Po maske prišla na rad vzorka značky Palmer´s, z ktorej podobný výrobok v 50ml cestovnom balení som si našla v prechádzajúcom Ladyboxe. Vzorka mala 2,5g, a to mi vystačilo na 3 či 4 použitia na natretie rúk. Už z predchádzajúcej skúsenosti s touto značkou som si bola istá, že sa mám na čo tešiť - hlavne, čo sa vône týka, no tentokrát som bola prekvapená ešte viac, pretože vôňa v tomto prípade bola o niečo intenzívnejšia, čiže som sa zamilovala po druhýkrát :)) 
Účinky tohto masla by mali byť omladzujúce, vyživujúce a spevňujúce. Večer pred spaním som si natrela ruky, a ráno po zobudení som vôňu stále cítila :)) Tak mi to vždy vyčarilo úsmev na tvári... Touto značkou som natoľko očarená, že si určite v budúcnosti zakúpim minimálne jeden produkt! Celú ponuku si môžete pozrieť na stránke www.prijemnapeceoplet.cz.
Jediným produktom, s ktorým som sa neskamarátila je riasenka značky Catrice. Má väčšiu kefku a mala by dodať objem, dĺžku a extrémne zatočenie. Bohužiaľ ani jeden z týchto účinkov sa u mňa nedostavil ani po niekoľkých dňoch používania, čo som jej dávala šancu :( Riasy mi iba trochu zafarbí, ale to je všetko.. Je v plnom 12ml balení a jej cena je 114Kč.
Nabudúce sa už môžete tešiť na recenziu na skvelé 3 produkty - Catrice rúž, a L´oreal Paris šampón a kondicionér, ktoré mi robia denno-denne radosť :))
Ak máte tiež októbrový/řijnový Ladybox, dajte mi vedieť, ako ste s produktami spokojné, či Vám vyhovujú všetky, alebo sa nájde jeden-dva, ktoré Vám nesadli... ?

2 komentáre: